"אמרתי - זה יהיה בעלי"
יהודית איזנשטט עובדת בבנק הדם ובמכון ההמטולוגי, בעלה, ארתור, מנהל את מחסן הציוד הרפואי, שניהם עובדים במרכז הרפואי מאיר.
איך הכרתם? "ארתור היה מנהל מחסן הציוד הטכני ואני הייתי בת שירות לאומי, בשנה השנייה בבית החולים. באותה תקופה, בשנת 1991, הוא עבד באותו מבנה שלי. אמרתי לעצמי שזה יהיה בעלי, וכך היה. הוא החבר הכי טוב שלי, אין חוכמות פה".
5 צפייה בגלריה
צילום: עצמי
צילום: עצמי
צילום: עצמי
איך זה לעבוד ביחד? "כולם שואלים אותנו איך אנחנו מסוגלים לעבוד ביחד כל כך הרבה שנים, אבל האמת שאנחנו כמעט ולא מתראים. אני במנהלה וארתור עובד בלוגיסטיקה, כך שהמבנים הם די מרוחקים. הנושאים שונים לגמרי והעבודה שונה לגמרי".
מה הסוד לאהבה? "הרבה אמונה, תקווה, זוגיות שמתבססת על פשרות, ויתורים, הבנה וחברות אמיתית. לדעתנו צריך לנהל את הדברים בנפרד - כל אחד את המלחמות שלו והאתגרים שלו. אנחנו מקפידים לעבור את ההתייעצויות וגם חילוקי הדעות בבית ולא בתוך מקום העבודה. זה הסוד להצלחה, גם בתחום הזוגי וגם בתחום המקצועי".
"הילדים שלנו נולדו פה"
טלי הראל, מזכירה רפואית במחלקת ריאות ובעלה גיל, מחסנאי במחסן ציוד רפואי, משלימים פערים בהפסקות.
איך הכרתם? "הכרנו לפני 16 שנה, כשאשתי הייתה בת שירות בבית החולים. לפני 12 שנה התחתנו, ומאז הבאנו שלושה ילדים לעולם - כולם נולדו במאיר".
5 צפייה בגלריה
צילום: עצמי
צילום: עצמי
צילום: עצמי
איך זה לעבוד ביחד? "אנחנו נהנים לעבוד ביחד, כל אחד בתפקידו. בהפסקות אנחנו דואגים להשלים פערים ולעדכן האחד את השני בנושאים הקשורים לילדים".
מה הסוד לאהבה? "כבוד הדדי, הרבה הומור ואוזן קשבת האחד לשני".
למדו יחד ועובדים יחד
ד"ר אייל רובינסון מתמחה בפנימית ב' ואשתו, ד"ר רננה רובינסון מתמחה בפנימית א'. הם הורים לשתי בנות, אלה ויובל, שנולדה ממש לפני שבוע.
איך הכרתם? "הכרנו בלימודים באוניברסיטת בן־גוריון. התחלנו מלמידה משותפת והתקרבנו מאוד דרך נסיעות ארוכות יחד הביתה, שנינו במקור מרעננה ולאייל היה אוטו. הפכנו לחברים מאוד טובים ובסוף תקופת המבחנים בשנה השנייה הפכנו לזוג".
5 צפייה בגלריה
צילום: עצמי
צילום: עצמי
צילום: עצמי
איך זה לעבוד ביחד? "אנחנו עובדים במחלקות פנימיות מקבילות אז העבודה היא לא משותפת, אבל כיף לנו לעבוד באותו מקום. בגלל התורנויות לפעמים יוצא לנו להיפגש רק על כוס קפה באמצע הלילה, על פני יומיים".
מה הסוד לאהבה? "לדעתנו הסוד הוא חברות טובה ותקשורת. געגועים אחרי רצף של תורנויות גם יכולים לעזור".
אהבה איטלקית
ד"ר אלעד מכטיי, רופא במיון ילדים ב"מאיר" ואשתו ד"ר ג'וליה מכטיי, רופאה במחלקת ילדים, הורים לשניים.
איך הכרתם? "הכרנו בעיר בולוניה שבאיטליה". אלעד למד שם, וג'וליה גרה בסמוך, בעיר רימיני. שניהם למדו רפואה. זוג חברים משותפים מהארץ דאג לפגישה המוצלחת.
5 צפייה בגלריה
צילום: עצמי
צילום: עצמי
צילום: עצמי
איך מקיימים זוגיות בחיים כל כך עמוסים? "אנחנו מנסים לנצל כל זמן שיש ליצור זמן איכות ושיתוף ולא לבזבז זמן על שטויות. דווקא בגלל העומס אנחנו לומדים להעריך את הזמן האחד עם השני ולנצל אותו באמת כדי להיות קרובים".
מה הסוד לאהבה? "שיהיה בסיס לאהבה ותקשורת - לדעת תמיד לשתף ולהיות שותפי אמת. גם פה, למרות הקשיים, העובדה ששנינו באותו מקצוע מאפשרת לנו להבין טוב זה את זה".