האם אחד מאולמות האירועים המוכרים והוותיקים בפתח תקוה ייסגר? בית משפט השלום בפתח תקוה הוציא צו הפסקה שיפוטי כנגד המקום, שייכנס לתוקפו בתוך 90 יום. זאת כחלק מהליך משפטי מתמשך נגד המקום שיושב על קרקע חקלאית.
ההליך נגד גן האירועים מתנהל כאמור מזה מספר שנים מאותה סיבה שבגינה נסגר מתחם ירקונים ומספר גני אירועים נוספים והיא שימוש בקרקע שלא כדין ובשונה מייעודה המקורי. בדצמבר 2019 פסק בית המשפט השלום בעיר על הפסקת פעילותו בתוך כשנה, אלא שערעור שהגישו הבעלים לבית המשפט המחוזי הוביל לדחיית הקץ מבחינתם, ועם חזרת המשק לפעילות לאחר משבר הקורונה שערי הגן נפתחו שוב.
1 צפייה בגלריה
אולם אירועים חתונה בר מצוה
אולם אירועים חתונה בר מצוה
אולם אירועים
(צילום להמחשה בלבד: shutterstock)
לאחרונה פנתה המדינה באמצעות עורכת הדין עפרה אורנשטיין אל בית המשפט בכוונה לשים סוף להליך ולסגור את גן האירועים המשתרע על פני כ-8.5 דונם.
בית המשפט קיבל את בקשת המדינה להוצאת צו הפסקה שיפוטי, שייכנס לתוקפו בתוך 90 יום, לפיו על בעלי המקום להפסיק את פעילותו ונאסר עליהם להמשיך ולנהל אותם באותו שטח.
בהחלטתו ציין השופט נחום שטרנליכט כי "מדובר בגן אירועים שמתנהל שלא כחוק וממילא, מתנהל ללא הפיקוח הנדרש.טמון בכך סיכון לציבור הפוקד את גן האירועים חדשות לבקרים. טמון בכך מסר שלילי ביותר לציבור, ולפיו התארכותם של הליכים פליליים מסיבה תועלת לנאשמים.
"צו ההפסקה השיפוטי יש בו כדי למנוע המשך סיכון לציבור הפוקד את המקום וכן מתן מסר ממשי לציבור בדבר החובה לשמור על הוראות החוק".
מטעם בעלי "גני דל וינו" טרם התקבלה תגובה.