במלאת שנה ללכתו של הילד עמית מזרחיל מכפר סבא, שנפטר בגיל עשר לאחר מאבק במחלת הסרטן, יתקיים בשבת טורניר "עמיתי כפר סבא" לזכרו של עמית, שהיה כדורגלן הפועל כפר סבא. בטורניר, שיתקיים במגרשי מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, ישתתפו כל ארבע הקבוצות העירוניות עם ילדים משנתונים 2011, השנה בה נולד עמית: הפועל כפר סבא, מכבי כפר סבא, בית"ר כפר סבא והאקדמיה לכדורגל ע"ש עמנואל שפר.
1 צפייה בגלריה
עמית ז"ל. "אתה פה איתי"
עמית ז"ל. "אתה פה איתי"
עמית ז"ל. "אתה פה איתי"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
כזכור, לפני שנה וחצי אובחן עמית, תלמיד כיתה ד' בבית הספר דבורה עומר בעיר, עם סרטן אלים בראשו. עמית עבר טיפולים אינטנסיביים ואף טס לטיפולים בארצות הברית, אולם נפטר לאחר חצי שנה של מאבק אמיץ, שבועיים לאחר שחגג יומולדת 10.
אמא של עמית, יעל, ספדה לו: "בשנה הזו ניסינו לחיות בשגרה החדשה שנכפתה עלינו. זה לא קל עמיתי, אבל אתה פה איתי. אתה פה בקעקוע, בשרשרת, בתסרוקת, לפעמים בנעליים שלך, אבל בעיקר עמיתי אתה תמיד אצלי בלב ובזיכרון. בשנה הזו גיליתי איזה חותם השארת אצל כל כך הרבה אנשים עמיתי, ובעקבות הפוסטים כמה אנשים שלא הכירו אותך היו רוצים להכיר אותך יותר ויותר. הכרתי אנשים טובים לאורך השנה הזו, כאלה שחוו דברים דומים לשלנו וכאלו שעוזרים לנו להנציח אותך, וזה מראה לי שיש עוד טוב בעולם הזה ושהערכים שלך כבר ממשיכים איתנו הלאה. אני גאה להיות אמא של גיבור על שכמוך. לימדת אותי מהי שמחת חיים, מהי אהבה ללא תנאים, מהי חברות, איך להיות גיבור על כמו שהיית ועוד הרבה מעבר. אני אנסה להמשיך עם מה שהשארת אחרייך עמיתי. זה ייקח זמן, אבל אני מקווה שאגיע לזה מתישהו".
אביו של עמית, אורן, סיפר על מסע ההנצחה שהחלה המשפחה, במסגרתו גם עלה אתר אינטרנט לזכרו: עמית, גיבור על שלי, אני מוצא נחמה בזה שטוב לך עכשיו. שאתה אמנם כרגע בלעדינו אבל טוב לך, ושאתה דואג לשלוח לנו סימנים שמספרים שטוב לך, ושעוזרים לנו לזכור אותך ולחוות חוויות שהיו לך משמעותיות, ושבסוף אנחנו נהיה ביחד שוב.
"דרך אגב, אם כבר מדברים על סימנים, אתה יכול להיות קצת יותר נדיב ולבוא קצת יותר בחלומות. אז אנחנו בינתיים מנסים להדביק מחדש חלקים מאלפי הרסיסים שאליהם התנפצו חיינו, ובימים מסוימים מצליחים לא רע, ובימים אחרים שוב מתנפצים ונשברים".
טורניר "עמיתי כפר סבא" יתחיל בשבת הקרובה בשעה 9.00 במגרשי מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא. הכניסה חופשית.