עיריית כפר סבא, יחד עם בנות ובני הנוער של צוות נחשון מתנועת הנוער "בני עקיבא" יוצאות גם השנה במיזם סיוע בבניית סוכות. זאת במטרה לסייע לתושבות ותושבי העיר לקיים את מצוות החג.
1 צפייה בגלריה
צוות נחשון בונים סוכות
צוות נחשון בונים סוכות
צוות נחשון בונים סוכות
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
צוות ה"בונים" מציע את שירותו בהתנדבות עבור אזרחים ותיקים, אנשים עם מוגבלות ותושבי העיר הנמצאים בבידוד, כפי שנעשה גם בשנה שעברה – מיזם שזכה להצלחה רבה ולתשבחות מקרב התושבים.
יש לציין עוד, כי בהמשך לחג הסוכות, בתאריך 19.09 יחולקו כפות תמרים לסכך בפארק העירוני (פרטים באתר העירייה) וכי גם השנה יוקמו סוכות עירוניות לרווחת תושבי העיר, אחת בחזית בניין העירייה ברחוב ויצמן 135 וסוכה נוספת בפארק העירוני.
כמו כן, במהלך חול המועד סוכות, בתאריך 22.09, יתקיים בפארק העירוני פסטיבל האוכל העירוני, שיכלול משאיות אוכל מגוונות והופעה של הזמר דודו אהרון.
ראש העיר, רפי סער: "המיזם של חניכי צוות נחשון - בני עקיבא הוא דוגמה לערבות הדדית ולערכי ההתנדבות והסיוע לזולת, שיוצרים קהילה חזקה וכל כך מאפיינים את העיר שלנו. אני מברך את הצעירים שלנו על ההתגייסות והנתינה מכל הלב, ומזמין את תושבות ותושבי העיר להגיע וליהנות מפסטיבל האוכל העירוני שיתקיים במהלך חול המועד".
אמיר קולמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה, צעירים ונוער: "צוות נחשון של סניף בני עקיבא מקיים פעילות קהילתית רבה, עם ולמען תושבי העיר. אני גאה כי גם השנה נרתמו חניכי בני עקיבא לפרויקט חשוב זה של סיוע בבניית הסוכה לאלה המתקשים בכך, ומאחל לכולנו שנה טובה וחג שמח ובריא".