תם עידן: יקיר העיר, מנהל מחלקת הילדי ם והנוער במועדון הפועל כפר סבא והספר המיתולוגי של כפר סבא, ליאון ניסים, נפטר אמש (שבת) בגיל 102. 
1 צפייה בגלריה
ליאון ניסים ז"ל ביום הולדתו לפני כחודש
ליאון ניסים ז"ל ביום הולדתו לפני כחודש
ליאון ניסים ז"ל ביום הולדתו לפני כחודש
(צילום: פרטי)
לאון היה בעל חנות מכשירי הכתיבה ב"שוק אקרמן" לשעבר והספר המיתולוגי של ראש העיר המנוח זאב גלר ז"ל. לאון הוא גם ותיק פעילי הפועל כפר סבא ועד יומו האחרון לא ויתר על צפייה אדוקה במשחקי כדורגל ומדי יום שישי היה נפגש יחד עם ותיקי הפועל כפר סבא בפרלמנט של תמיר בן חיים.
לפני כחודש הוזמן ללאון ללשכתו של רפי סער וקיבל תעודת יקיר העיר וגם שיתף את המתכון שלו לאריכות ימים: לקום כל בוקר בשעה 07:15, לאכול קערת דייסת קוואקר טעימה, לשחק קלפים ולשתות כוס יין אדום. 
במועדון הפועל כפר סבא ספדו לניסים: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא משתתף בצער משפחת ניסים על פטירתו של ליאון שנפטר היום והוא בן 102 (בתמונה המצורפת מיום הולדתו האחרון לפני כחודש). ליאון, מיקירי העיר כפר סבא, ניהל קבוצות ילדים ונוער במועדון, מעורב בעשייה סביב המועדון והיה אוהד אדוק של הקבוצה ועקב אחריה ממש עד ימיו האחרונים. ליאון היה דמות משמעותית בקבוצות הספורט בעיר ובתרומתו הרבה לקהילה".
הלווייתו תיערך היום (ראשון) בשעה 14:30 בבית הקברות נורדאו בעיר. יושבים שבעה בבית המנוח ברחוב שמריהו לוין 3 א'. יהי זכרו ברוך.