שרת התרבות והספורט, מירי רגב, בישרה אמש (ראשון) ליוצר ולאמן עידן רייכל על הבחירה בו להשיא משואה בטקס המשואות ה-72 למדינת ישראל.
1 צפייה בגלריה
מירי רגב מבשרת לרייכל ב'זום' על הבחירה
מירי רגב מבשרת לרייכל ב'זום' על הבחירה
מירי רגב מבשרת לרייכל ב'זום' על הבחירה
(צילום: דוברות משרד התרבות)
השרה רגב: "החלטתי לאשר את הבחירה ביוצר המוכשר, עידן רייכל, להשיא משואה ביום העצמאות ה- 72 למדינת ישראל. יצירתו מסמלת בעיני רבים את הערבות ההדדית ואת תחושת "הביחד" הישראלית. עידן הוא אשף החיבורים בין כל חלקי העם שלנו. יצירתו המוסיקלית לאורך השנים מייצגת את המארג הקסום של מזרח ומערב, את המעמקים של החברה הישראלית ואת הקסם שביצירה הישראלית.
שבט אחים ואחיות" מתמצת את מפעל חייו המוסיקלי, גשר מיתרים מוסיקלי בין כל חלקי העם, על מנעד צליליו וקולותיו. בימים אלה של התמודדות עם מגפת הקורונה, המתאפיינים בחיוניותה של הערבות ההדדית ושל אמנות החיבורים בלבבות על אף המרחק הפיזי, יצירתו המוסיקלית של עידן ריכל היא מעיין מים חיים של אהבת ישראל, של אחווה ושל לכידות בעם שלנו".
בתגובה ראשונה אמר רייכל: "אני אוהב אתכם כפר סבאים ומתגעגע מאוד".
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער מסר בתגובה: "איזו גאווה להתבשר הבוקר שבן עירנו, הזמר והיוצר המוכשר עידן רייכל, נבחר להדליק משואה ביום העצמאות. עידן היקר, כולנו כאן בכפר סבא גאים בך ומתרגשים יחד איתך על הזכות שנפלה בחלקך. המשך ליצור בכישרון ולשמח אותנו בשיריך היפים".