התרומה של בני ברוכים: "אחד הדברים שהבטחתי לעצמי זה שאם אהיה אדם מפורסם אנצל את זה לעשייה של דברים טובים למען החברה", כך אומר הקומיקאי בני ברוכים, תושב כפר סבא.
1 צפייה בגלריה
בני ברוכים עם חברים ביום ההולדת
בני ברוכים עם חברים ביום ההולדת
בני ברוכים עם חברים ביום ההולדת
(צילום: פרטי)
ברוכים, נשוי לחגית ואב לשניים, כובש בימים אלה את המסך ב"הישרדות VIP" ועובר מבמה לבמה. הוא אינו שוכח את הבטחתו ועל כן את יום הולדתו ה-48 שציין בשבוע שעבר, הוא החליט להקדיש לתרומה.
בעמוד שפתח באתר גיוס ההמונים הדסטארט, מזמין ברוכים להמיר את ברכות ומתנות יום ההולדת לתרומה כספית שתועבר לטובת בית הילד בתל אביב – בית לילדים בסיכון שהוצאו מבתיהם והיו אמורים לצאת לטיול שנתי שהתבטל בעקבות משבר הקורונה. "אני מאמין שעם העזרה שלנו זה יכול לקרות", כותב ברוכים, "תצטרפו אליי ונעשה עבורם משהו שמח ומשמעותי, שהם יזכרו לכל החיים. אני ממש מתרגש מיום ההולדת הקרוב, וזו המתנה הכי טובה שיכולתי לחלום עליה"."תמיד התנדבתי. עשיתי המון מופעי התרמה לכל מיני עמותות, והיום בעזרת הפרסום זה הרבה יותר קל לשמח", מספר ברוכים.
אל בית הילד שבעיר הולדתו התוודע כשהוזמן להופיע בו לפני כמה שנים, ובמהרה המקום נכנס לו עמוק ללב.
"איזו שנה מטורפת עברה עליי. מי דמיין לעצמו שאמצא את עצמי רגע לפני גיל 48 בהרפתקה כזאת מטורפת, מתרוצץ בחולות, קופא מקור ורעב, כל כך רעב", כותב ברוכים בעמוד גיוס הכספים. אין ספק שעשיית טוב היא הדרך הטובה ביותר להתגבר על כל אתגר".
כל מי שמעוניין לתרום לבית הילד יכול לעשות זאת על ידי לחיצה כאן.