בימים אלו החלו העבודות להקמתו של קאנטרי חדש במערב העיר, סמוך למגרשי הטניס בשכונה הירוקה.
2 צפייה בגלריה
צילום הדמייה: הולמס פליס
צילום הדמייה: הולמס פליס
צילום הדמייה: הולמס פליס
הקאנטרי החדש נבנה על ידי קבוצת "הולמס פלייס", בהשקעה כוללת של 35 מיליון שקלים, לאחר שזכתה במכרז להקמה ולתפעול קאנטרי קלאב בחלקה הצפוני של השכונה הירוקה, לתקופת זיכיון של 25 שנים. טקס הנחת אבן פינה למקום יתקיים בחודש דצמבר הקרוב.
יש לציין, כי המכרז בו זכתה הקבוצה ושאותו יזמה והובילה עיריית כפר סבא בשיתוף מפעל מים כפר סבא, פורסם בשיטת DBOT, במסגרתו היזם מתכנן, מממן, מקים ומתפעל על חשבונו את הפרויקט על קרקע עירונית, בתמורה לזיכיון הפעלה לתקופה קצובה, שבסיומה תשוב הקרקע לידי עירייה.
2 צפייה בגלריה
צילום הדמיה: הולמס פלייס
צילום הדמיה: הולמס פלייס
צילום הדמיה: הולמס פלייס
הקאנטרי החדש ייבנה על שטח של 10 דונם ויכלול מרכז ספורט חדיש, בריכת שחיה מקורה, אולמות חוגים, אולם ספינינג, אולם פילאטיס מכשירים, חדר כושר בגודל 950 מ"ר, אולם לאימונים אישיים, שירותים, מלתחות, ג'ימבורי לפעוטות ועוד. בשטח החיצוני ייבנו, בריכה חיצונית, בריכת פעוטות ובריכת טיפולים, מגרש ספורט רב תכליתי משולב, גינת שעשועים לילדים, מדשאות ועוד. המתחם כולו יהיה נגיש לנכים ולאוכלוסייה עם מוגבלויות.
ראש העיר, רפי סער: "הקאנטרי החדש במערב העיר ייתן מענה משלים ומקיף לתרבות הפנאי והספורט ולתושבות ותושבי כל האזור. מדובר בפרויקט ייחודי ביותר בכל אזור השרון ואני שמח שהוא קרם עור וגידים ויוצא בימים אלו לדרך. נמשיך לפעול לקידום הספורט העממי ואורח החיים הבריא בקרב כלל תושבות ותושבי כפר סבא".