סיעת כפר סבא מתקדמת בראשות הדר לביא הגישה שאילתה לישיבת מועצת העיר שתתקיים בשבוע הבא, ובה נטען כי מהנדסת העיר החדשה שנבחרה, עליזה זיידלר גרנות, העסיקה בעבר את ראש העיריה רפי סער כיועץ חיצוני בעיריית רמת גן.
2 צפייה בגלריה
צילומים: רמי זרנגר, עיריית כפר סבא
צילומים: רמי זרנגר, עיריית כפר סבא
צילומים: רמי זרנגר, עיריית כפר סבא
למרות העסקה זו, טוענת לביא, כי ראש העירייה לא הצהיר על ניגוד עניינים טרם המינוי, וכי הדבר מהווה "טעם לפגם". יש להדגיש כי מהנדסת העיר זיידלר גרנות נבחרה על פי מכרז כחוק וכי לדעת רבים מדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה.
זיידלר-גרנות מונתה לתפקיד בתום הליך מכרז שהתקיים בחודש פברואר השנה, אליו נגשו 20 מועמדים. ראש העיר הנבחר, רפי סער, פרסם מכרז לאיתור מהנדס עיר, עם כניסתו לתפקיד, לאחר תקופת של למעלה מחצי שנה בה לא אויש התפקיד לאחר סיום תפקידה של מהנדסת העיר, ענת צ'רבינסקי בתום כהונה של 4 שנים בתפקיד. עם סיום תפקידה שימש המהנדס מיכאל זלדין, מנהל מחלקת בינוי ופיתוח מוסדות, כמהנדס העיר בפועל.
לביא בשאילתה שהוגשה למועצת העיר כותבת: "האם נכון שהועסקת במשך מספר שנים כיועץ חיצוני לעיריית רמת גן על-ידי מהנדסת העיר דאז? בעוד אין ספק שמהנדסת העיר הנוכחית עברה מכרז לתפקידה, אם הועסקת על-ידה הרי שהיה צריך להצהיר זאת בהצהרות ניגודי עניינים טרם המינוי".
2 צפייה בגלריה
הדר לביא | צילום: אסף פרידמן
הדר לביא | צילום: אסף פרידמן
הדר לביא | צילום: אסף פרידמן
בנוסף שואלת לביא, האם גרנות היא העובד/ת היחידה מאגף ההנדסה בעיריית רמת גן שנקלטה בעיריית כפר סבא, ובנוסף, האם בכוונתו להעסיק עוד ממעסיקיו הקודמים בעיריית רמת גן בעיריית כפר סבא?
מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "אנו מציעים לגברת לביא להפסיק לעסוק בפופוליזם זול דרך שאילתות שקריות, שלהן ולמציאות אין דבר וחצי דבר, ולהתחיל ולהתמקד בעשייה ציבורית למען העיר וחיזוק מועצת העיר. התשובה המפורטת לשאילתה תיענה, כמקובל, בישיבת המועצה הקרובה, מוזמנים לעקוב".