עיריית כפר סבא תקיים מפגש תושבים מיוחד, לקראת תחילת העבודות במקטע ויצמן המזרחי במסגרת פרויקט "מהיר לעיר".
1 צפייה בגלריה
צילומים: פרטי, רמי זרנגר, הדמייה עיריית כפר סבא
צילומים: פרטי, רמי זרנגר, הדמייה עיריית כפר סבא
צילומים: פרטי, רמי זרנגר, הדמייה עיריית כפר סבא
המפגש יתקיים בבית רייזל תאריך 22.07.19 ובמסגרתו תוצג התוכנית ויינתנו תשובות על שאלות כמו מדוע נבחרו רחובות מסוימים לפרויקט, מהי המשמעות של נתיבי תחבורה ציבורית, איפה יהיו התחנות, האם ייחסמו רחובות לתנועה בזמן העבודות, מהם אמצעי הבטיחות בהם נוקטת העירייה ועוד.
קודם לכן, תקיים חברת המועצה מהאופוזיציה, הדר לביא, מפגש תושבים. המפגש הנקרא "רגע לפני הדחפורים בויצמן: לייב שאלות ותשובות" יתקיים ביום רביעי הקרוב, 10/7, ב-20:30, בו יהיה שידור לייב בפייסבוק וגם כינוס ברחוב ויצמן 54, אצל ״רויטל יוצרת טעים״ ושם יוצג הפרויקט מול הציבור.
לביא: "בשבועות הקרובים הולך להתחיל בעיר שלנו פרויקט אסטרטגי שישנה את הרחוב הראשי של כפר סבא מקצה לקצה. השינוי הולך להשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. אבל רובנו לא שמענו עליו. במפגש תוכלו לקבל לראשונה סקירה מקיפה של הפרויקט. תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות. מוזמנים ומוזמנות להעלות לעמוד האיוונט את השאלות כבר מעכשיו.מבטיחים שתקבלו תשובה לכל שאלה".
כידוע, כפר סבא היא אחת מ-17 רשויות ברחבי הארץ שהחליטו להצטרף לפרויקט הלאומי, אותו מקדם משרד התחבורה בשיתוף העירייה, ובאמצעות חברת נתיבי איילון.
הפרויקט כולל את חידוש המרחב ברחובות ויצמן, טשרניחובסקי ודרך השרון, ויצירת נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים, כאשר בעיר מתוכננים נתיבי תחבורה ציבורית באורך של כ-9 ק"מ ולאורך התוואי יישאר בכל כיוון, נתיב נסיעה לרכב פרטי.