כתב אישום הוגש נגד גבר מכפר סבא אשר נכנס לבית ספר תיכון 'גלילי' בעיר ותקף מאבטח. החשוד נעצר על ידי שוטרים שהגיעו למקום והשבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.
ביום 2.5.19 התקבל במשטרת ישראל דיווח על תקיפת מאבטח בבית ספר תיכון 'גלילי' ברחוב אזר בכפ"ס. שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתור החשוד ואכן מצאו אותו בסמוך ברחוב רמז כשהוא עירום.
1 צפייה בגלריה
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
מחקירת האירוע מתברר כי החשוד נכנס בריצה לשטח בית הספר בשעת צהריים, בזמן שתלמידים רבים נמצאים בחצר. נמאבטח ניגש אליו ושאל למעשיו. בתגובה, תקף החשוד את המאבטח באגרופים וסטירות לראשו, תוך כדי שהמאבטח מרים את ידיו מעלה ומנסה להתגונן.
החשוד נכנס לחצר המתחם כשהמאבטח ניסה למנוע זאת ממנו אך האחרון המשיך להכות בו באגרופים ובסטירות. החשוד תקף גם סטודנט להוראה שהיה במקום וניסה למנוע ממנו להיכנס לחצר ביה"ס וסטר לו בפניו. החשוד הוצא מהמקום והמשיך לתקוף את המאבטח וסטר לו בפניו.
מהחקירה עולה כי בכל אותו זמן שהו בביה"ס תלמידים רבים בשעת סיום הלימודים והיציאה מביה"ס.
שוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד בסמוך ברחוב רמז כשהוא עירום. אז התברר כי במהלך נתיב מנוסתו פשט את בגדיו. החשוד לא הקשיב להוראות השוטר לעצור והמשיך לרוץ, אז בוצע בו שימוש באקדח טייזר. החשוד תלש את חוטי הטייזר מגופו, המשיך לרוץ והסתתר במכולת סמוכה, תוך שהשליך חפצים לעבר השוטרים. משלא חדל, בוצע נגדו שימוש בגז פלפל.
החשוד (41 כפ"ס) נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה, התנהגות העלולה להפר את שלום הציבור, הסגת גבול פלילית והפרעת שוטר במילוי תפקידו.
יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.