עיריית כפר סבא החלה בביצוע עבודות להתקנת מערכת גל ירוק להולכי רגל בציר הפועל-הזמיר-בן יהודה. זאת על מנת להגביר את בטחון הצועדים בדרכם לפארק העירוני בכפר סבא. הסיבה להתקנת המערכת הן בדיקות של איי התנועה במקום שמצאו כי האיים אינם עומדים בתקן הרוחב של משרד התחבורה, ולפיכך מהווים בעיה עבור כמות החוצים מצפון לדרום. הבעיה החמירה בשבתות כאשר תושבי האוניברסיטה נעו לפארק.
לדברי העירייה, השלב הבא הוא הרחבת איי התנועה במקום ופתרון בעיית הפונים פרסה בצומת. במקביל, תוקנו תשתיות הגל הירוק ברחוב ויצמן שנפגעו עקב עבודות השדרוג של מפעל המים, למעט הצמתים העמק ותל חי בהם עדיין מתבצעות עבודות, זאת לפי הוראתו של ראש העירייה רפי סער.
1 צפייה בגלריה
•	מצלמת רמזור ומהירות: בן יהודה 6, כפר סבא (צילום: חן זמיר)
•	מצלמת רמזור ומהירות: בן יהודה 6, כפר סבא (צילום: חן זמיר)
• מצלמת רמזור ומהירות: בן יהודה 6, כפר סבא (צילום: חן זמיר)
ראש העיר, רפי סער, אמר לנוכח הטמעת המערכת:
"אני שמח לבשר לציבור תושבי העיר על התחלת ביצוע גל ירוק להולכי רגל בציר הרחובות דרך הפועל-הזמיר-בן יהודה. מדובר בצעד חשוב שיגביר את בטיחותם של הולכי הרגל ויאפשר להם לחצות את הכבישים בבטחה. אנו פועלים במגוון רחב דרכים על מנת לשמור על בטיחות כלל משתמשי הדרך וזהו צעד חשוב בכיוון".
סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין, הוסיף:
"סדר העדיפויות משתנה. הדרך הטובה ביותר לנוע ממקום למקום בטווחים קצרים היא הליכה רגלית. עד עכשיו חווית ההליכה הייתה מייגעת בשל הצורך לעמוד זמן רב יחסית בין רמזורים ובאיי תנועה, מה שעודד אנשים להשתמש ברכב פרטי כדי להגיע למקומות קרובים.
"עם כניסתי לתפקיד מחזיק תיק התחבורה הנחיתי לשנות את תזמון הרמזורים בצומת הפועל בן יהודה. זאת כפיילוט ראשון לקראת הפיכת העיר לנגישה עבור הולכי הרגל ורוכבי האופניים. בהמשך צפויים שינויים נוספים".