עשרות תושבים המתגוררים בסמוך לפארק העירוני מוחים על העברת מתחם המנגלים לקרבת מגוריהם וטוענים: "דבר אשר רק יחליף בעיה אחת בבעיה חמורה יותר".
1 צפייה בגלריה
התושבים דורשים לבטל את המתחם
התושבים דורשים לבטל את המתחם
התושבים דורשים לבטל את המתחם
(צילום: אמיר יעקב, ביקורת בונה)
קראו גם >>>
בשבוע שעבר העבירה העירייה את מתחם המנגלים שהיה בסמוך לשער הצפוני בפארק העירוני לכיוון השער המזרחי.
העברת המתחם נבעה מתלונות של תושבים המתגוררים בסמוך לשער הצפוני שהתלוננו בעיקר על בעיות בטחוניות ובעיות זיהום ורעש. אלא שהעברת המתחם לחלק המזרחי בפארק, אשר בקרבתו האוכלוסייה רבה יותר, הביאה לזעם של עשרות תושבים שפרסמו עצומה בה דרשו לבטל כליל את המתחם.
"אנו מברכים על החלטת העירייה לפרק את מתחם המנגלים", אומר השבוע עו"ד אמיר עשבי שהיה הראשון להתלונן בשם התושבים, "תמוהה בעיניי כוונת העירייה להעביר את מתחם המנגלים למרכז הפארק בצמוד למתחם הנינג'ות ובסמוך לקו הבתים הגובל במרכז השכונה, דבר אשר רק יחליף בעיה אחת בבעיה חמורה יותר".
במקום, כך צוין, מתגוררת ברובה אוכלוסייה דתית, ופעילות המנגלים בשבת, רק תטריד את מנוחתם.
בעצומה שכתבו ציינו כי " "עשן המנגלים והרעש שיגיע לבתים בשכונה יהווה מפגע חמור ביותר, יפגע באיכות החיים, יגרום לנזק בריאותי מתמשך ויוביל לירידת ערך הנכסים בשכונה.
"אנו מקווים כי ההיגיון הבריא ושיקול הדעת הנבון של נבחרי הציבור בעירייה יוביל להחלטה המתבקשת לבטל את מתחם המנגלים כליל בפארק".
מעיריית כפר סבא נמסר: "המכתב התקבל והועבר לטיפול סגן ומ"מ ראש העיריה, דני הרוש, שיבחן אותו יחד עם מנכ"ל העירייה. הנושא בבדיקה".