לילך נוה, תושבת כפר סבא, גננת במקצועה, פרסמה פוסט זועם במיוחד על כך שבתה, חיילת בגדוד של חטיבת הנח"ל, נדבקה מאיש קבע, משגיח כשרות, שביקר את חמותו החולה בקורונה ולאחר מכן הגיע לבסיס מבלי לדווח.
1 צפייה בגלריה
לילך נוה. "אני רותחת"
לילך נוה. "אני רותחת"
לילך נוה. "אני רותחת"
(צילום: פרטי)
"נגד אחד", כתבה נוה, "סתום במיוחד, יצא הביתה הפר את הכללים, הסתובב עם מי שבא לו, חזר לבסיס , חתם על תצהיר שהיה בבית! וחלה בקורונה. בגללו הבת שלי נכנסת לבידוד בבסיס לחודש. חודש! שיואווו איך אני רותחת".
כזכור, אתמול (ראשון) דווח כי משגיח כשרות מגדוד של חטיבת הנח"ל חזר לבסיס ברמת הגולן, מבלי שהצהיר כי ביקר בחופשת סוף השבוע את חמותו, חולת קורונה. משגיח הכשרות, איש קבע, נדבק ממנה בנגיף וכתוצאה מכך הוכנסו לבידוד 90 מחיילי גדוד 932, שנמצא בתקופת אימון.
בצה"ל מתחקרים את האירוע ולאחר החלמתו של הנגד הוא צפוי להיות מטופל משמעתית.
מדובר צה"ל נמסר כי "גדוד גרניט נמצא בימים אלה בעיצומה של תקופת אימון, המתקיים בבסיס אל פוראן ברמת הגולן ובשטחי האש במרחב. השבוע התגלה בגדוד איש קבע שחלה בווירוס הקורונה. מיד עם היוודע המקרה בוצע תחקיר מקיף ומעמיק על ידי המפקדים וגורמי הרפואה, במטרה לאתר את כלל המשרתים אשר באו עמו במגע. כלל המשרתים הללו הוכנסו לבידוד ביחידה במתחמים ייעודיים, שבהם הם עוברים מעקב יומי ובדיקות קורונה יזומות על מנת לשלול הידבקויות. הגדוד ממשיך להתאמן, לשפר את מוכנותו ללחימה וכשירות המסגרת לא נפגעה כתוצאה מכך".