כאוס חדרי הכושר בכפר סבא: ההגבלות החדשות נכנסו לתוקף אתמול (שלישי) בשעה 14:00 והשיטור העירוני בכפר סבא פשט על חדרי הכושר בעיר.
2 צפייה בגלריה
השיטור העירוני בסטודיו proteam
השיטור העירוני בסטודיו proteam
השיטור העירוני בסטודיו proteam
(צילום: מתוך אתר הפייסבוק של אורן ורדי)
בחדרי כושר "מיוגה" בכפר סבא, נאמר ללקוחות כי החוגים בסטודיו ממשיכים כרגיל, אולם מתקני הכושר - סגורים. עם זאת, בחדר הכושר של רשת "ספייס", גם כן בכפר סבא, הודיעו למתאמנים כי המקום פועל כבשגרה. לאחר ההודעה הזו הגיעו שוטרים למקום, והורו על סגירתו.
אורן ורדי בעלי סטודיו proteam בעיר בעיר כתב בפוסט בפייסבוק: "מגיע לו אדון שיטור עירוני ומודיע שאנחנו פועלים בניגוד להנחיות שנכנסו היום בשעה 14:00. שאלתי מה ההנחיות, והוא אמר שאסור חדרי כושר, אבל אדוני השוטר אנחנו לא חדר כושר, אנחנו סטודיו לאימוני קבוצות קטנות. השוטר לא מוותר, אסור לכם, נותן התראה (שזה במילים יפות, מחר אני אבוא כבר לתת דוח) אבל בהנחיות לא מדובר על חדר כושר (אני מדבר על ההנחיות הרשמיות של משרד המשפטים ולא מאתרי חדשות). לא יודע הקצין שלי אמר לי אסור חוגים.
2 צפייה בגלריה
הודעת ספייס כפר סבא
הודעת ספייס כפר סבא
הודעת ספייס כפר סבא
(צילום: מסך)
"מה זה הקצין אמר לי, הקצין מעל החוק? הרי אני מצטט לך מהחוק. יתרה מזאת איפה השיקול דעת שלך, ההנחיות מבלבלות מה קרה קפצת עלינו ישר? איפה השיקול דעת שלי הוא שואל? השיקול דעת שלי זה שקיבלת התראה ולא קנס. אני לא אתקפל. אצלי כולם עם מסיכות וריחוק חברתי ויש טונה של חומרים חיטוי שאני מוציא מכיסי הפרטי. ממשלת ישראל פשוט נחנקנו".
מנכ"ל רשת "ספייס" חיים פרנקל: "עד לרגע זה לא קיבלנו משהו כתוב. אף אחד לא מדבר איתנו".