תושבת האזור נחרדה לאחרונה לגלות כי המזכירה של בעלה, שהייתה חברתה ובת בית אצלה, ניהלה איתו רומן מאחורי גבה. האמת המרה התגלתה לה בעקבות שיחת טלפון עם המזכירה, שבה היא ברכה אותה על מעברה למגורים בצפון הארץ כביכול עם בן זוגה. האישה הנבגדת מיהרה להתעמת עם בעלה וכעת נמצאים השניים בהליכי גירושין.
2 צפייה בגלריה
הבעל, האשה והמזכירה
הבעל, האשה והמזכירה
הבעל, האשה והמזכירה
(צילום המחשה: Shutterstock)
הפרשה החלה כשהבעל בישר לאשתו כי המזכירה שלו מתכננת לעזוב אחרי שנים של שירות נאמן. האישה, שראתה במזכירה בת משפחה, פרשה עליה את חסותה לאורך השנים ונהגה להזמינה לארוחות שישי וחג ואף פינקה אותה במתנות. באחד מסופי השבוע, כשהיא שאלה את בעלה האם המזכירה תגיע לארוחה בביתם, הוא השיב: "היא סוף כל סוף הכירה מישהו רציני ועוברת לגור איתו בצפון הארץ".
האישה שמחה למשמע הבשורה והתקשרה למזכירה מבלי לדעת כי חייה ישתנו. "כבר בתחילת השיחה היא החלה לצעוק עליי", סיפרה האישה. "היא הטיחה בי משפטים בסגנון: 'אין לכם בושה? תעזבו אותי במנוחה. קודם בעלך שובר לי את הלב אחרי שהבטיח לעזוב אותך ולהתחתן איתי, ואחרי שהוא זרק אותי ואמר לי לא לדבר איתך, את מתקשרת כדי לסובב את הסכין ולדרוך לי על הפצעים?'. הייתי בהלם ושאלתי אותה: 'על מה את מדברת? חשבתי שאת עוברת לצפון כי מצאת אהבה?
"היא השיבה: 'מצאתי אהבה, את בעלך היקר שהיה הבוס שלי. הוא הבטיח לי הרים וגבעות. כל הזמן אמר שכשיגיע הרגע הנכון הוא יספר לך ויעזוב אותך כדי לחיות איתי. כל השנים הוא הוליך אותי שולל וניצל אותי ואת התאהבותי בו. לפני שבוע אמרתי לו שנמאס לי לחכות ושהגיע הזמן שהוא יחליט אם אנחנו מתקדמים בקשר וחושפים אותו או שאנחנו נפרדים. הוא אמר לי שלא אחכה לו. לא האמנתי על כל השנים שנתתי לו לבזבז לי.
"'הוא אמר שאני מוזמנת להישאר במקום העבודה כמזכירתו, ומבחינתו שאכיר מישהו אחר. הודעתי לו שאני עוזבת ושאני דורשת פיצויים, לא רק ממקום העבודה אלא גם ממנו באופן אישי על עוגמת הנפש והשנים היקרות שלא יחזרו. הוא הסכים לכל הדרישות שלי ועכשיו את מעיזה להתקשר אליי? הוא ביקש ממני לא להתקשר אליך וכיבדתי את מבוקשו, אבל לשיחת טלפון ממך באמת שלא ציפיתי'".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
האישה ההמומה התקשרה מיד לבעלה והודיעה לו כי גם הקשר שלה איתו נגמר ושמבחינתה מדובר בבגידה כפולה. בעקבות כך פנתה לעורכת הדין זהר רון.
עו"ד רון, מה הלאה?
"בימים האלה אני שוקדת על הסכם הגירושין של הצדדים. מעללי הבעל נחשפו במפתיע והוא ישלם ביוקר על כך, גם לאישה וגם למזכירה".