בשל חג עיד אל פיטר שיתקיים בין התאריכים 24-26/5/2020 יחולו שינויים בלוחות הזמנים של קווי השירות, והם יופעלו במתכונת מצומצמת מהרגיל.
1 צפייה בגלריה
צילום: צביקה טישלר
צילום: צביקה טישלר
צילום: צביקה טישלר
(צילום: צביקה טישלר)
חלק נרחב מהאוטובוסים העוברים בכפר סבא ובדרום השרון יבוטלו בחלק מן הימים המדוברים, ביניהם הקווים הבאים: להלן רשימת מספרי הקווים שלא יופעלו כלל במהלך ימי החג: 468, 145 , 124 , 213 , 113 , 65 , 33.
צפויים שינויים נוספים בלוחות הזמנים בשאר קווי השירות המופעלים באזור (שימו לב כי קווים אלו מתווספים לקווי השירות שטרם הוחזרו לפעילות בעקבות נגיף הקורונה)
כמו כן, יתכן וחלק מהנסיעות הבינעירוניות תבוצענה באמצעות אוטובוסים של חברות פרטיות. אנא היו עירניים וחפשו בקדמת האוטובוס את מספר הקו ואת השלט ״בשירות מטרופולין״ .
מחברת מטרופולין נמסר: "אנו ממליצים לנוסעים לעמוד בקשר עם מוקד השירות של החברה שמספרו 5900* לקבלת מידע על נסיעות בזמן אמת, ובמידת הצורך למצוא חלופות נסיעה אחרות, הכוללות בין היתר את רכבת ישראל".
בנוסף, צפוי מחסור חמור בעופות טריים ברשתות השיווק לפני חג השבועות. הסיבה למחסור הצפוי נעוצה בהיעדרותו של כוח אדם מקצועי מהמשחטות בשל חופשת החג. בימי החג המשחטות לא יעבדו או יעבדו בהיקף מצומצם בגלל המחסור בעובדים, שכן, חלק גדול מהעובדים המקצועיים הינם מוסלמים.