ב-23 בפברואר תעלה על המסך בערוץ טין-ניק ביס ובמקביל גם בהוט, הסדרה החדשה "אבא מטפלת", ואיתה יפציע בהופעת בכורה דורי קרייזל. דורי בן ה-13 מכפר סבא, שלומד בבית הספר "תמר" בהוד השרון, התחיל ללמוד משחק כבר בגיל תשע בבימת הנוער כפר סבא הסטודיו למשחק לילדים ונוער של טוביה גלבר. בראש רשימת החלומות של הנער הצעיר ניצבים שני תחביביו הגדולים: מוזיקה ומשחק. כעת, זוכה דורי להפגיש בין שני עולמות התוכן על המסך בכל בית.
1 צפייה בגלריה
דורי קרייזל. בבית הספר מפרגנים
דורי קרייזל. בבית הספר מפרגנים
דורי קרייזל. בבית הספר מפרגנים
(צילום: שרון שטרן)
הסדרה "אבא מטפלת" היא קומדיה על אב חד-הורי מובטל, שכדי להעניק לבתו הקטנה חיים טובים יותר, הוא מנסה להתקבל לעבודה כאומנת משפחתית, כשהוא מתחזה לאישה, "ליילי סיירוס".
כשדורי הוזמן לאודישן בחודש יולי החולף, הוא לא האמין שימצא את עצמו משחק ליד יובל סמו, את דמותו של אורי — ראפר צעיר ואהוב הבנות. כמו הדמות שהוא משחק, גם דורי אוהב מאוד מוזיקה. לאודישן הגיע עם קטע ראפ מוכן מהבית, והפגין את כל הכישורים הנדרשים לדמות. 
הופתעת כשהודיעו לך שנבחרת לתפקיד?
"לא באמת חשבתי שזה יקרה. יום אחד חזרתי מהקייטנה, ואימא אמרה לי שייתכן שנבחרתי לתפקיד. כל היום הסתובבתי בלופים בסלון, עד שאימא קיבלה הודעה שהתקבלתי. ארבעה ימים אחרי זה כבר התחילו החזרות לסדרה, ושבוע לאחר מכן כבר היינו בצילומים".
הצילומים לסדרה התקיימו במהלך החופש הגדול, והחזירו את דורי ללמידה ולשינון טקסטים. "האתגר הכי גדול היה ללמוד את הטקסט בזמן קצר מאוד. מדובר ב-40 עמודים של טקסט שצריך ללמוד בקטעים. הצילומים נמשכו שבע שעות ביום, ואתה חוזר הביתה וממשיך לשנן את הטקסט ולהבין מה הוא אומר. ואז אתה הולך לישון, קם ושוב הולך לצילומים ולומד את הטקסט. ככה זה נמשך שלושה שבועות".
כשדורי חזר לבית הספר, עם תחילת שנת הלימודים, הוא זכה לתמיכה ולאהדה מצוות המורים ומהחברים. מעטים מהם יכלו להתחרות בהרפתקאותיו בחופש הגדול.
איך היה להיכנס לדמות של אורי, ראפר צעיר?
"המורה שלי למשחק אומר משהו שאני נורא אוהב: אין דבר כזה להיכנס לדמות, אלא זה המפגש שלך עם הדמות. אני חושב שפגשתי ילד מקסים, קצת טיפש, שכל הבנות אוהבות אותו. הוא אומר כל מה שעולה לו לראש, וזה נורא מצחיק לפעמים".
אתה מוצא דמיון בינך לבינו?
"גם אני מתחבר מאוד למוזיקה, וגם אני קצת טיפש לפעמים", צוחק דורי, "אבל טוב, לפעמים, שדמות תהיה רחוקה ממך מאוד, כי זה מאפשר לך להתנתק מעצמך ולהיות מישהו אחר".
גם חבריו מתרגשים, כמעט כמוהו. להקרנת הבכורה יגיע מלווה בבני משפחתו, בתקווה שבעתיד יצעד עוד על שטיחים אדומים רבים. "זה היה כיף, ומה שרציתי תמיד, ובשבילי זאת אחת החוויות הכי גדולות שאזכור", הוא אומר.
פורסם לראשונה: 08:16, 16.02.20