ביום חמישי הקרוב יחול ערב חנוכה, שיפתח את אירועי החג בכפר סבא, תחת הכותרת "להאיר את העיר". האירועים יכללו פעילויות לכל הגילים, בין היתר לילדים ונוער, פעילויות התנדבות, אותם יפעילו החברה לתרבות הפנאי ומחלקת האירועים, אגף קהילה וחברה, מחלקת מורשת ישראל ורשות הספורט העירונית. גולת הכותרת: פסטיבל האורות הראשון של כפר סבא.
2 צפייה בגלריה
פסטיבל אורות שהתקיים ברעננה אשתקד
פסטיבל אורות שהתקיים ברעננה אשתקד
פסטיבל אורות שהתקיים ברעננה אשתקד
(צילום באדיבות עיריית רעננה)
קראו גם >>>
פסטיבל האורות, שיתקיים בהתאם להנחיות הממשלה ובהנחה שאלה לא ישתנו, יתקיים בין הימים שני-שלישי, 14-15.12 לאורך רחוב ויצמן, ויכלול, לראשונה בעיר, מופעי רחוב זוהרים, הצבת גופי תאורה מיוחדים, אומנים מקומיים שיצטרפו בשירה ובתיפוף – והכל באווירה חגיגית ומוארת.
בנוסף, לאורך כל ימי החג יתקיים פרויקט "הנס שלי", במסגרתו ישתפו בני ובנות הנוער בכפר סבא בסיפורים האישיים שלהם, על נסים שקרו להם, ואלה יפורסמו בהמשך.
2 צפייה בגלריה
פסטיבל אורות ברעננה
פסטיבל אורות ברעננה
פסטיבל אורות ברעננה
(צילום: באדיבות עיריית רעננה)
כמו כן, תתקיים תחרות צילומים בחושך של העיר, בהשתתפות בנות ובני נוער, חלוקת ערכות שי על ידי הנוער לשורדי שואה, העיר, שידור מופע חנוכה מיוחד עם אהרון רזאל והרב והסופר ליאור אנגלמן, טורניר פיפ"א מקוון אזורי יחד עם עיריית הוד השרון, מופע שירי ילדים מיוחד – הפסטיגלריה במרכז המוזיקה העירוני גלריה 29, סמינר האקתון לנוער, הצגות מקוונות לילדים בשיתוף בית המדרש הקהילתי, סדנה חגיגית של מרכז ארט קיימא ופעילות חווייתית בנושא מיחזור בשיתוף מרכז קיפוד ותאגיד מ.א.י.
בנוסף, יתקיים מופע מוזיקלי שיעבור בין בתי הדיור המוגן בעיר, סטנד אפ מקוון לנוער עם חן מזרחי ובשיתוף עיריות רעננה והוד השרון, הצגות ילדים מקוונות של היכל התרבות העירוני, מיזם בניינים מאירים ברחבי העיר וטקס הדלקת נר שביעי של חנוכה, הכולל מופע של התזמורת הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני יחד עם להקת "שווים", בנוכחות שגריר ישראל לצפון מקדוניה דן אורין, כלת פרס ישראל מרים פרץ וראש העיר רפי סער.