פחד קורונה: 50% מתושבי השרון חשים חרדה, כך עולה מהסקר של עמותת חסדי נעמי שנעשה באמצעות מכון המחקר ZETATOOLS במסגרת מדגם מייצג. עוד עולה שחצי מתושבי השרון חוששים לעתידם הכלכלי ו47% מהם יקחו הלוואה או ישברו חסכונות.
1 צפייה בגלריה
חיים בחרדה
חיים בחרדה
חיים בחרדה
(צילום: שאטרסטוק)
תושבי השרון נמצאים אחרי תושבי הדרום שם מדובר ב51% אחוזים, במקום השלישי במדד החרדה - ת"א, שם 49% חשים חרדה גבוהה, אחריהם הירושלמים עם 47% ואחריהם תושבי חיפה והצפון עם 46% ו45% בהתאמה
עוד עולה מהסקר של עמותת חסדי נעמי ש 55% מתושבי הדרום לעומת 54% מתושבי הצפון חוששים לעתידם הכלכלי. בירושלים 49% מהציבור חוששים לעתים הכלכלי. 53% מתושבי המרכז לעומת חצי מתושבי השרון חוששים, ובתל אביב הכי פחות חוששים לעתיד הכלכלי עם 48% .
בדרום ובחיפה 52% מהציבור הצהירו שייקחו הלוואות או שברו חסכונות, 49% מתושבי הצפון ו48% מהירושלמים הצהירו כך. 47% מתושבי השרון הצהירו שיקחו הלוואות או ישברו חסכונות, כאמור אחרונים בטבלה
לדברי מנכ"ל עמותת חסדי נעמי משה כהן המרכזיות של העמותה קורסות "מעולם לא היה כזה עומס" אומר כהן כמות הפניות מטורפת , אנחנו פונים ומבקשים עזרה מכל מי שיכול לתרום שיצטרף לקמפיינים שהעלנו באתר "גיוסים לקהילה" ויתרום. היום יותר מתמיד אנחנו זקוקים לעזרה. העניים החדשים הם בני מעמד הביניים, אנשים שמעולם לא ביקשו מזון באים היום לבקש עזרה".