חשש לקורונה בבית הספר הירוק בהוד השרון: אתמול (ראשון) בשעת לילה מאוחרת החליט ראש עיריית הוד השרון להשבית את בית הספר היום (שני) עקב חשד להדבקותן של שתי נשות צוות בקורונה.
1 צפייה בגלריה
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
(צילום: אתר בית הספר)
מדובר בשתי נשות צוות שנכחו בבית הספר בפעם האחרונה לפני החג, אך מספר אנשי צוות נוספים דיווחו כי גם הם אינם חשים בטוב, ועל כן החליט כוכבי להשבית את בית הספר היום עד לבירור.
במכתב ששלח להורים ראש העירייה נכתב: "הובא לידיעתי כי שתי נשות צוות בבית הספר הירוק הופנו לבדיקת קורונה לאחר בדיקת רופא וזיהוי סימפטומים אפשריים. יצויין כי שתי נשות הצוות לא נכחו היום בבית הספר והפעם האחרונה בה נכחו הייתה לפני החג.
בנוסף, עודכנתי כי כמה נשות צוות נוספות אינן מרגישות בטוב, אם כי הסימפטומים אותן הן מתארות אינם בהכרח סימפטומים מובהקים של נגיף הקורונה.
לאור השעה בה מידע זה הגיע לפתחי, קיימתי התייעצויות עם אגף חינוך, הנהגת הורים, מנהלת בית הספר והפיקוח של משרד החינוך והוחלט כאמצעי זהירות להשבית את הלימודים בבית הספר מחר יום ב׳.
אנו עושים את כל המאמצים לקבל מועד מוקדם ככל האפשר לבדיקות לכלל הצוות ונעדכן כמובן בהנחיות נוספות ככל שיהיו.
אני יודע שהחלטה זאת עשויה לגרום לחוסר נוחות להורים רבים, אך בריאות התלמידות והתלמידים והצוותים החינוכיים מחייבת אותנו לפעולה זאת.כשהחלטנו לאפשר את פתיחת מערכת החינוך ידענו כי עשויות להיות לכך השלכות והבטחנו שנפעל לטפל בכל מקרה נקודתי במהירות ויעילות למען בטחון הילדות והילדים וצוותי החינוך, וכך יהיה".