תושבי כפר סבא ביקשו וב"מכבידנט" היה מי שהקשיב: המרפאה הוותיקה עברה למשכנה החדש בקניון ערים ובעיית החניה נפתרה, התורים קוצרו ובקרוב תורגש גם המהפכה הדיגיטלית שתהפוך את קביעת התורים לפשוטה במיוחד. לצד הגידול במספר החדרים, נוספו רופאים איכותיים לשיפור הזמינות עבור המטופלים.
2 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
"אני חושבת שהפקולטה לרפואת שיניים הופרדה בטעות מהפקולטה לרפואה", אומרת השבוע מנכ"לית "מכבידנט", טוני כהן, ומסבירה שהפה והשיניים הם כמו כל חלק אחר בגוף. "כשכואב לך, אז כואב לך", היא מסבירה על התפיסה שלה כמנהלת ארגון שהוא רפואי לכל דבר ועניין.
המגמה של "מכבידנט" בשנים האחרונות היא מגמת התרחבות, בכפר סבא מספר חדרי הטיפול עלה מ-8 ל-12, גידול משמעותי אותו רואים בכל הארץ. ל"מכבידנט" רצון להתפתח ביישובים ואזורים בהם ריכוז חברי מכבי הוא גבוה, ואזור השרון וכפר סבא מתהדר בייצוג יתר של חברי מכבי עם נתח שוק של 35%.
"הרעיון של מתן זמינות רפואת שיניים ללקוחות מכבי הוא ערך עליון עבורנו, ולכן המרפאה גדלה בעוד 4 חדרים. הדבר יהיה משמעותי גם עבור אנשים פרטיים שרוצים ליהנות מהשירות שלנו אבל בעיקר לחברי מכבי", אומרת כהן, שבתפקידה הקודם הייתה ראש חטיבת שירות ושיווק, ולפיכך נושא השירות הוא חלק משמעותי ואחת המטרות שהציבה היתה להוביל את מכבידנט לסטנדרט השירות של מכבי.

מהפכה דיגיטלית בקרוב

אחד הנושאים בהם מתמקדת כהן הנו מהפך דיגיטלי שיאפשר למבוטחים ולאורחים ליהנות מנוחות דיגיטלית וקביעת תורים במהירות אונליין. "לאף אחד מאיתנו אין זמן להמתין בטלפון ולכן בשנתיים הקרובות אנו נתמקד במהפכת השירות והדיגיטל". עוד בתחום המהפכות – במכבידנט מציעים שירותי אסתטיקה שעד היום ראינו רק במרפאות פרטיות.
"חלק מההכשרה של רופאי השיניים היא בתחום אנטומיית הפנים, לכן אנו רואים שרבים מהמזריקים כיום הם רופאי שיניים. במסגרת טיפול השיניים במרפאות יש ביקוש של המטופלים לסיים את הטיפול בטיפול גם בקמטי ההבעה ולכן השקענו במרפאה החדשה באזור מנוחה המספק חוויית המתנה פרטית עבור המטופלים שעברו טיפול אסתטי.
בתחום רפואת השיניים "מכבידנט" עוברת מהפכה של ממש, כך לדברי כהן, כשטכנולוגיות חדשות נכנסות כל העת והופכות את המרפאות למבוקשות במיוחד. בתחום יישור השיניים ניתן כיום לעשות שימוש בסדים שקופים שמאפשרים כיום לכלל המטופלים שלא רוצים להסתובב עם ברזלים על השיניים ליישר אותן. "לא חייבים ליישר את השיניים עם ברזלים, לעיתים אנשים מבוגרים לא הספיקו ליישר שיניים בצעירותם מסיבות שונות וכיום האפשרות הזו מונחת לפניהם. מדובר בשיטה אסתטית במיוחד ליישור שיניים שנכנסה לשימוש במכבידנט לפני שנה והיא צוברת תאוצה".
2 צפייה בגלריה
טוני כהן מנכ"לית מכבידנט
טוני כהן מנכ"לית מכבידנט
טוני כהן מנכ"לית מכבידנט
(צילום: יח"צ)
עוד שימוש טכנולוגי מתקדם הינו בתחום הסריקות. "בעבר היינו לוקחים מידות בשיניים באמצעות סד עם חומר גמיש, כיום יש לנו סורקים שמבצעים סריקה של הלסת והמידות נלקחות אוטומטית ישירות למחשב", מסבירה כהן.
"אנחנו נמצאים בתנופת פיתוח מאוד משמעותית, ויש סניפים שבה צריך לשפר את זמינות השירותים. בתחילת השנה פתחנו מרפאה חדשה בנתניה, בחודש מאי אנחנו מרחיבים את המרפאה באשדוד ופותחים מרפאות חדשות בהדר בחיפה ובהדר גנים בפתח תקווה ועוד. בכל מקום שאנחנו רואים שהביקוש עולה על ההיצע אנו מסתכלים על הפוטנציאל ומרחיבים – רק השנה יצטרפו כ 40 חדרי טיפול נוספים למרפאות, זו קפיצה משמעותית ובטח בימים שאחרי הקורונה", אומרת כהן.
"אני מברכת את תושבי כפר סבא והסביבה על חוויית שירות אחרת, הסניף גדול ומרווח ובעיקר אני רוצה שתושבי כפר סבא יידעו שהקשבנו להם. הם ביקשו מיקום טוב יותר, חניה בשפע, ואני מברכת אותם על זה שהם ידעו לספר לנו מה הם צריכים ושגם שקיבלו את זה".