️בזכות מחלקת השירות של בית החולים בראשותה של ליאת ליפסקי והצוות שלה ובשיתוף עם הצוות בפנימית ב' - הנחיתה במחלקת קורונה הופכת להרבה יותר רכה: קבלו את הערכה שכל מטופל מקבל עם הגיעו למחלקה וגם קפה+מאפה ועיתון עד לחדר.
1 צפייה בגלריה
ערכת קורונה בבית חולים מאיר
ערכת קורונה בבית חולים מאיר
ערכת קורונה בבית חולים מאיר
(צילום: דוברות בית החולים)
"אנו מודעים להתמודדות הלא פשוטה של כל החולים שלנו, שבאמצע החיים נאלצים לקטוע את שגרת יומם ולהתאשפז במחלקת קורונה, אנו כצוות מנסים לעשות הכל על מנת לגשר על המרחק, הבדידות והנתק מהמוכר ולסייע להם להפוך את השהייה אצלנו לביתית ככל האפשר", מספרת ורד בן שלום, מנהלת הסיעוד של המחלקה.
"עם החולים הראשונים שהגיעו למחלקות הקורונה כבר בגל הראשון, הבנו כמה חשוב להעניק לחולים את התחושה הביתית שאבדה להם בין רגע", מדגישה ליאת ליפסקי, מנהלת השירות וחווית המטופל במרכז הרפואי מאיר. "פעלנו ועודנו פועלים לתת מענה למטופלים ולחשוב מנקודת המבט שלהם מה יעשה להם טוב. "הנחיתה" במחלקה היא חלק חשוב מאוד בהתמודדות הנפשית המלווה את המאושפזים שלנו לצד החיבור ל'עולם שבחוץ'".