2 צפייה בגלריה
ליאת עיואן (צילום: אבי ולדמן)
ליאת עיואן (צילום: אבי ולדמן)
ליאת עיואן (צילום: אבי ולדמן)
החודש השיקה עמותת "תנו לחיות לחיות", בשיתוף עם המעצבת ליאת עיואן, מיזם חשוב לגיוס כספים לטובת הצלת בעלי חיים, פרויקט שכל הכנסותיו יתרמו עבור העמותה.
ליאת עיצבה מספר דגמי סטים של חולצות לבני אדם וחולצות לכלבים, החולצות מתכתבות אחת עם השנייה דרך סלוגנים הומוריסטיים ומשלימות סט לבוש מקורי שיכול לבוא לידי ביטוי אופנתי בכל טיול עם הכלב בשכונה.
ליאת עיוואן היא בעלת תואר באדריכלות ועיצוב פנים, היא נשואה פלוס שלושה ילדים פלוס שלושה כלבים וכולם מתגוררים בכפר סבא. כבר 14 שנים שליאת מעצבת בעיקר שמלות ערב וכלה והיא גם הבעלים של חברת Label2you.
את האהבה שלה לאופנה רכשה עוד בילדותה, לסבא שלה היתה חנות בדים במרוקו, סבתא שלה וגם אמה היו תופרות, לאורך כל ימי נעוריה גם ליאת היתה תופרת בגדים, לעצמה ולבובות שלה, בהמשך פנתה לעיצוב אופנה ולעיסוק בתחום כמקצוע.
2 צפייה בגלריה
סט תואם לכלב ובעליו
סט תואם לכלב ובעליו
סט תואם לכלב ובעליו
מאז ומתמיד עסקה ליאת בפעילות התנדבותית במיוחד בכל מה שקשור לבעלי חיים ומתוך האהבה לכלבים והרצון לתרום נולד הפרויקט הנוכחי בו היא אף השקיעה מכספה הפרטי את עלויות העיצוב והיצור של החולצות.
מחיר סט חולצות יעלה כ 120 שקל כשההכנסות יועברו אל עמותת "תנו לחיות לחיות". בפרויקט המיוחד לוקחים גם חלק מובילי דעת קהל כמו, ציון ברוך, מיקי חיימוביץ, שי לי שינדלר, דנה אינטרנשיונל, עמית פרקש ועוד