רוב הזמן השגרה מתנהלת על מי מנוחות, אך ברגע שבו אדם מוצא עצמו מסתבך עם החוק, אז ימצא עצמו מצטער על הזמן שלא הקדיש ללמידה והיכרות עם התחום. ניקח למשל את עולמם הסבוך של המיסים – אנחנו משלמים אותם מידי תקופה, ולא תמיד שואלים למה או על מה.
אם חלילה מצאנו עצמנו מוזמנים לחקירה הקשורה למס, או שגילינו שמגיע לנו לקבל החזר מס מסיבה כזו או אחרת, עורך דין מיסים יהיה הגורם שנרצה להיעזר בו כדי לעמוד על הזכויות שלנו ולקבל את מה שמגיע לנו.
האם באמת רצוי להיעזר בשירותיו של עורך דין לדיני מיסים? שוק העבודה נחלק לשכירים ועצמאיים. לשכיר אין כל צורך להטריד את עצמו בחישוב מיסים, אך בעלי עסקים ועצמאיים יהיו חייבים להיות מודעים לנושא, שכן עליהם לבצע את התשלומים בעצמם. כידוע, מספרים הם עסק מורכב וכדי להמשיך לעבוד בבטחה בידיעה שכל המיסים משולמים בזמן ובאופן מדויק, יש לפנות לשירותיו של עורך דין מס הכנסה המתמחה בכך.
בנוסף, ישנם מקרים שבהם אדם עבר על חוק ולא שילם מיסים. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר, שדינה קנסות כבדים ואף מאסר. רק עורך דין לדיני מיסים, יוכל לייצג אדם שנאשם בעבירות מסוג זה.
1 צפייה בגלריה
שחר פרילינג רואה חשבון ועורך דין
שחר פרילינג רואה חשבון ועורך דין
שחר פרילינג רואה חשבון ועורך דין
(צילום: pexels)
איך עורך הדין יוכל לעזור לנו? כדי למצוא עורך דין מיסים מקצועי ואמין שיוכל להבטיח את התוצאות הטובות ביותר, כדאי להבין את עולמו המקצועי; כדי להתמקצע בתחום, על עורך הדין ללמוד תואר במשפטים ולהתמחות בדיני המיסים. רק לאחר שהשלים את לימודיו, עבר את המבחנים בהצלחה וקיבל תעודות והסמכות המעידות על כך, יוכל להעניק שירותים מקצועיים; החל מליווי שכירים, הפחתת או ביטול מיסים מיוחדים בתהליך רכישה או מכירת נכס, נושאים פטורים ממס ערך מוסף, מס הכנסה ועוד.
מכיוון שמדובר בתחום גדול ורחב מאוד, חשוב לבקש מעורך הדין לראות את כל התעודות וההסמכות שברשותו. לאחר וידוא הנושא, אפשר להתקדם לשלבים הבאים בבחירת עורך הדין:
  • המלצות– תעודות והסמכות הן חשובות, אבל אין כמו ניסיונם של אחרים כדי לעזור לנו להגיע למסקנות. עורך דין מיסים מומלץ הוא כזה שאפשר למצוא עליו בקלות ביקורות, המלצות והוכחות לתיקים שנסגרו בהצלחה. אלו מעידים גם על ניסיונו ויכולתו לפתור בעיות ואתגרים.
  • הבנה בתחום– ישנם עורכי דין שפועלים בכמה מישורים, שכן עברו בהם התמחות. עם זאת, כדאי לוודא באמת את ההבנה המקצועית של עורך הדין בתחום שבו זקוקים לו. איך? פשוט מאוד! לבחון האם ההמלצות מהסעיף הנ"ל, מתמקדות בהצלחות בתיקים הקשורים לתחום המדובר.
  • כימיה היא שם המשחק– עורך דין יכול להיות מקצועי ובעל שנים של ותק וניסיון, אבל אם הוא אינו אדיב ומעניק ללקוחותיו יחס אישי, סביר להניח שלא ימשיכו לעבוד מולו. עורך הדין חייב להיות אדם שמשרה אמון, כך שהלקוח ירגיש בנוח לפרט מולו את המקרה ללא צנזורה, בידיעה שיקבל מענה איכותי ומיידי. זהו רושם ראשוני שמתקבל כבר בשיחת ההיכרות, כך שחשוב לשים לב לכל פרט.
  • ליווי יסודי מא' ועד ת'– גם אחרי שהתיק נסגר, ייתכן שללקוח עדיין יהיו שאלות שמעיקות עליו. עורך דין טוב הוא כזה שימשיך להיות זמין לכל שאלה, כמובן בתחום שבו הוא מבין ואליו התחייב.
מי מפחד מרשות המיסים? התשובה היא, לא אתם! משרד עורך דין ורואי חשבון שחר פרילינג עומד לרשותכם בנושא עורך דין מיסים כבר למעלה מ-20 שנה, עם צוות מקצועי בעל ותק וניסיון בתחום המיסוי על כל המשתמע מכך. בתקופה שבה המודעות להתנהלות פיננסית נבונה הולכת וגוברת, חשוב להישאר עם היד על הדופק ולהיות מודעים לזכויות שלנו מול הגורמים הבירוקרטיים השונים. בואו לאפשר לנו ללוות אתכם יד ביד, בחזרה אל שגרה נטולת סטרס וכמובן, ללא חובות.
השילוב המנצח והייחודי של עורך דין שהוא גם רואה חשבון נותן לכם כח כפול.
ההכשרה הכפולה נותנת לרואה החשבון התמחות בפרקטיקה וגם בצד המשפטי והבנה עמוקה ורחבה יותר מרואה חשבון או עורך דין ממוצע.
רואי חשבון שהם גם עורכי דין לומדים במסגרת ההכשרה הארוכה שלהם לראות בעיות או אתגרים מזווית ייחודית, הידע בנושא המיסוי נרחב גם מהצד הפרקטי והחישובי של רואה החשבון והן מהצד של ההליכים המשפטיים כעורך דין במתמחה בתחום המיסוי - יידע משפטי וחשבונאי שמשתלבים יחד בסינרגיה מושלמת. נשמח לתאם פגישה בנושא במידת הצורך בטלפון: 09-7437898 או 052-3892773