תיקי שוק או תיקים מעוצבים
נשים אוהבות תיקים, וכל המרבה הרי זה משובח. מרבית הנשים יחזיקו מספר סוגי תיקים, בגדלים שונים ולמטרות שונות:
תיק יום יומי - התיק היום יומי הוא גם השמיש ביותר, ועל כן חשוב לבחור בתיק סולידי המשתלב עם כל סגנון לבוש ומראה, כמו גם בתיק בגודל בינוני שיכיל פריטים שכיחים בניהם: ארנק, יומן אישי (למי שטרם עברה לניהול דיגיטלי), מכשיר סלולרי, מטען, פרטי איפור ועוד כהנה וכהנה פריטים. תיקים יום יומיים נוטים לסבול משחיקה מוקדמת ועל כן רצוי לבחור בתיק איכותי ועמיד מחומרים שאינם ממהרים לגלות סימני בלאי. תיקים אישיים מעור הם בבחינת התיקים האיכותיים, שמעניקים גם מראה יוקרתי ומרשים.
1 צפייה בגלריה
תיקים מעוצבים
תיקים מעוצבים
תיקים מעוצבים
(צילום: PIXABAY)
תיקי ערב - תיקי ערב הם התיקים שמעוררים אמביוולנטיות, שכן לבוש לאירוע ערב או ליציאה מושקעת לרוב יכלול הקפדה ותשומת לב לכל פרט, עד להגעה למראה המושלם. רבות בשלב הזה היו מעוניינות לוותר על תיק כליל ולשמר את המראה המסוגנן אליו כיוונו. ויתור על תיק אפשרי במידה והתברכת בבן זוג המלווה אותך לאירוע, ומגלה נכונות להיות נושא הכלים לכלל הצעצועים והאביזרים הנדרשים. במידה ואין בן זוג כזה, תיאלצי להתהדר בתיק ערב - ובזכות מגוון תיקים מעוצבים, מדובר בפתרון לגמרי לא רע. תיקי ערב הם תיקים קטנים יותר, מיועדים להכיל מספר קטן של פריטים (כרטיס אשראי/כסף- אין צורך לסחוב את כל הארנק, שפתון לתיקון, מגבון ארוז, מכשיר נייד ומפתחות). בבחירת תיקי ערב מומלץ לבחור בתיקים בעלי רצועה ארוכה ומושכים למראה, רצועות שרשרת, תיקים ססגוניים למי שמחזיקה במאגר תיקי ערב ותיק שחור וסולידי למי שבוחרת להחזיק בתיק ערב יחיד.
תיקי עסקים - תיקי עסקים אינם נחלתם של גברים בלבד, ולא מעט נשים מתהדרות בתיק מסמכים, תיק מחשב ותיקים אחרים המשתלבים נהדר עם חליפת שני חלקים, מעל שמלה מרשימה ובלוק של אשת העסקים המודרנית. דווקא תיקי העסקים יכולים לסייע בריכוך של הלוק הנוקשה, באמצעות תיקים בצבעים בהירים ורכים, תיקים קומפקטיים יחסית אולם בחלוקת תאים ונפח נכונה לפונקציונליות מלאה.
את כל אחד מסוגי התיקים הללו ניתן להשיג במגוון רמות של איכות וסגנון, ומטבע הדברים גם של מחירים. ניתן לרכוש תיקי שוק ותיקי בזארים במראה חביב, בעשרות שקלים בודדים, אולם אלו לא יספקו את המראה המרשים והסגנון העיצובי הייחודי שיספקו תיקי מעצבים ותיקי מותג, בהם ניתן דגש על עיצוב ייחודי, אמירה וסגנון, לצד איכות. אין סיבה לאבזר את כל הארון בתיקים יקרים במיוחד, אולם לכל אישה הנוהגת להשקיע בפרטי אופנה ובסגנון הלבוש, מומלץ להחזיק לכל הפחות תיק אחד או שניים מעוצבים, מרשימים, ובעלי יכולת להעניק חותמת לכל לוק ולכל סגנון.