הנסיכה של הבית חולמת להרגיש כמו נסיכה אמיתית להיות אחד? את מוכרחה להכין לה הפתעה קסומה ומרגשת של מסיבת יום הולדת נסיכות! דמייני את ההתלהבות וההתרגשות שיהיו לה ולחברותיה כאשר הם יגלו שהבית הפך להיות ממלכה קסומה ממש כמו באגדות. אז כיצד תוכלי לארגן לה מסיבה מיוחדת שכזו? אנחנו כאן כדי להעניק לך כמה טיפים נהדרים להפקת מסיבת יום ההולדת המושלמת. כדאי לדעת כי גם בפורטל קרמל תוכלי למצוא המון רעיונות, מפעילים ומידע כללי שיסייע לך בתכנון יום ההולדת.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

בחרי קונספט מתאים למסיבה

תשמחי לדעת כי אפשר לחגוג ימי הולדת נסיכות לכל נסיכה או גיבורה מהאגדות שילדתך אוהבת במיוחד. תוכלי להתמקד בנסיכה או גיבורה אחת או יותר, ולהתאים את כל האווירה של המסיבה בהתאם לכך. לדוגמה אם ילדתך אוהבת את כל הנסיכות הקסומות של האגדות הוותיקות כמו סינדרלה, רפונזל, שלגיה ועוד – תוכלי לקשט את כל המקום בו המסיבה תערך עם קישוטים, בלונים ואקססוריז התואם אל הנסיכות האלו כמו בלונים מודפסים, שלטים צבעוניים, כלי חד פעמיים עם הדמויות האהובות ועוד אביזרים ממותגים שניתן למצוא בכל חנות המתמחה במסיבות יום הולדת.
מסיבה בקונספט של נסיכות או גיבורי על לדוגמה, יכולה להיות נהדרת עבור ימי הולדת שבהם משתתפים בנים וגם בנות. כך הבנות יוכלו להיות נסיכות קסומות או גיבורות על כמו וונדרוומן, ואילו הבנים יהיו האבירים החזקים של הממלכה או גיבורי על מפורסמים ואהובים כמו סופרמן או באטמן.

מקומות לחגוג את יום ההולדת

כמובן שהמקום הנוח ביותר לחגוג מסיבת יום הולדת הוא בבית שלכם, אם בסלון או בחצר במידה ויש. למרות שמדובר על אירוח של קבוצת ילדים וגם הוריהם, אין ספק כי הכי כיף לחגוג את יום ההולדת של הילדה המתוקה בביתה הפרטי כ שהיא תרגיש הכי בנוח.
אפשרות נוספת היא לחגוג את יום ההולדת במתחם מסיבות ייעודי לכך, כמו השכרה לכמה שעות של מתנ"ס שכונתי, אולם ספורט של היישוב או אפילו מתחם מסיבות עירוני שניתן למצוא בכל עיר בארץ. בין אם חוגגים בבית או במקום חיצוני, מומלץ לקשט את המקום בהתאם לקונספט של המסיבה כדי להכניס את כל האורחים לאווירה החגיגית ולהציג את הנסיכה או הגיבורה האהובה בקדמת האירוע.

הזמנת מפעיל\ה איכותי ומקצועי

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר למסיבת יום הולדת נסיכות, הוא כמובן המפעיל או המפעילה שיגיעו להפעיל ולשחק עם כל הילדים. כיוון שהחלטת על מסיבת יום הולדת בקונספט של נסיכה או גיבורה, בחרי את המפעילים הרלוונטיים ביותר.
מומלץ להיכנס אל אתר https://www.karamel.co.il/ ולהתרשם ממבחר המפעילים האיכותיים שיש בתחום של מסיבות ימי הולדת נסיכות, וגם להתרשם מחוות הדעת של הורים אחרים שהזמינו את המפעיל למסיבה שלהם. כך תוכלי להיות בטוחה שביצעת את הבחירה הטובה ביותר עבור המסיבה המיוחדת של ילדתך.