כולנו אוהבים לצפות בסדרות טובות ומעניינות, וכאשר העונה של סדרה אהובה עלינו מסתיימת אנו תוהים האם ומתי היא תחזור בקרוב. לכן, כדאי לדעת כי לקראת השנה האזרחית החדשה יש לא מעט סדרות פופולריות ואהובות העתידות לחזור אל מסכי הטלוויזיה שלנו, ולנו לא נותר אלא להמתין לתחילת השידורים כדי להמשיך ולעקוב אחר הדמויות שהתחברנו אליהן וליהנות מעלילה מעניינת וממשחק איכותי.
אילו סדרות מעניינות עומדות לחזור בקרוב למסכים ואסור לכם לפספס אותן? ובכן, הכנו עבורכם רשימה חלקית של הסדרות המעניינות ביותר, ביניהן "פאודה" כמובן, "הומלנד", "סמוך על סול" ועוד.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay
(אילוסטרציה. צילום: pixabay )
פאודה
אם גם אתם התגעגעתם לסדרה "פאודה" כדאי שתדעו שהיא חוזרת בקרוב למסכים עם עונה 3, כאשר הפרק הראשון ישודר ב-26 בדצמבר 2019, לכן סמנו את התאריך ביומן שלכם כדי שלא תפספסו את הפרק הראשון.
העונה החדשה מבוססת על 12 פרקים, כל אחד מהם באורך של 40 דקות. אל הדמויות הקבועות יצטרפו ריף נאמן, עלא דקא ומארינה מקסימיליאן. עם זאת צחי הלוי המגלם את דמותו של נאור לא צפוי לחזור לסדרה. העלילה בעונה החדשה עוסקת במשימה חדשה ומאתגרת במיוחד המוטלת על יחידת המסתערבים, הצוות נדרש לפגוע בתשתיות החמאס בגדה ולהגיע עד ראש הזרוע הצבאית של הארגון.
הומלנד
העונה השמינית של "הומלנד" בפתח, ורשת השידור SHOWTIME הודיעה כי זו תהיה העונה האחרונה ושידוריה יתחילו ב-7 בפברואר 2020. "הומלנד" מבוססת על הסדרה חטופים מבית היוצר של גידי רף, הסדרה זכתה לפרסים רבים וחלקים ממנה צולמו בישראל בהשתתפות שחקנים ישראלים מוכרים כמו אושרי כהן, יעל שרוני ואחרים.
וסטוורלד
סדרת המתח והמדע הבדיוני שנוצרה עבור HBO עומדת לחזור בקרוב עם עונה שלישית, על פי היוצרים העונה החדשה צפויה להיות שונה באופייה לכן יש למה לצפות. הסדרה האמריקאית מבוססת על סרטו של מייקל קרייטון משנת 1973. לאחרונה יצא טיזר לקראת העונה החדשה בו הוצגה חברה חדשה בשם Incite שכנראה תהפוך למתחרה עסקית לחברת Delos, ועל פי התחזית של הצופים הנאמנים אנו צפויים להבין חלק מהמסתורין של העונות הקודמות ולהבין את כל הפאזל.
תרגיע
הסדרת "תרגיע" של לארי דייוויד חוזרת בינואר 2020 לעונה עשירית, לאחר הפסקת ממושכת. זו קומדיית מצבים מעולה וסדרה מעניינת שאסור לפספס, העלילה מתרחשת בלוס אנג'לס ומבוססת על חייו של דייוויד כמיליונר המתקרב לגיל הפרישה מהעבודה. זו סדרה מעניינת ומצחיקה כיוון שהיא מצולמת בעזרת מצלמת כף יד ומתעדת מצבים בסגנון של תוכנית מציאות, כאשר השחקנים נדרשים לאלתר דיאלוגים מאחר ואין תסריט כתוב.
סמוך על סול
הסדרה האהובה חוזרת בקרוב לעונתה החמישית, לפי היוצרים אנו צפויים סוף סוף לצפות בחפיפה לסדרת "שובר שורות", ולאחר פרק סיום נהדר של העונה הרביעית לא נותר לנו אלא להמתין לעונה החדשה ולעקוב אחר הדמויות המוכרות והאהובות.