האירוע ממש מתקרב, וודאי נשאר לכם פינישים אחרונים כמו מדידת שמלת הכלה, ארגונים אחרונים של מסיבת הרווקים או הרווקות ועוד מגוון משימות קטנות שאף פעם לא נגמרות. כן, ארגון חתונה או כל אירוע אחר הוא לא פשוט, במיוחד אם מדובר על אירוע גדול המונה כמות גדולה של משתתפים המגיעים לחגוג איתכם את היום המרגש. אז כדי שלא תפספסו את המשימות האחרונות והחשובות של הרגע האחרון, הכנו עבורכם רשימת צ'ק ליסט אחרונה בהחלט שמתאימה סביב חודש לפני האירוע, זו שתאפשר לכם לסגור את הפינישים האחרונים ולהגיע לאירוע רגועים.
שנתחיל? לאישורי הגעה לאירוע כבר דאגתם?
כולם כבר יודעים שהזמנות כבר פחות מדפיסים, אלא שולחים לאורחים בווצטאפ, אך עדיין לאורחים המבוגרים מביאים באופן אישית או מתקשרים ומזמינים. יכול להיות שהאורחים פספסו את הודעת הווטצאפ, ולכן שירותי אישורי הגעה לאירוע יאפשרו לכם גם להזכיר לאורחים שיש אירוע וגם לאשר את ההגעה שלהם, וכך להיערך לאירוע מבחינת כמות המנות.
שירותי אישורי הגעה עובדים בצורה הזאת: חברה המתמחה בתחום שולחת הודעה עם לינק לאורחים ועליהם לאשר את ההגעה, ומי שלא עונה ולא אישר מקבל שיחת טלפון מנציג המאשר את הגעתו לאירוע.
1 צפייה בגלריה
"רזרבה"
"רזרבה"
"רזרבה"
(צילום: קאנבה)
סידורי הושבה לחתונה רבים חושבים שאולמות אירועים מעניקים שירותי סידורי הושבה ללא עלות, אך כפי שאתם ידעים, אין מתנות חינם. חשוב לדעת שלבעלי האולם יש אינטרס שלא ממש לסדר את מקומות הישיבה, כיוון שאם יש ״חורים״ בשולחנות, כלומר כסאות פנויים האולם גובה תשלום על מנה גם אם האורח לא הגיע. נסביר כי מספיק שעשרה אנשים לדוגמה לא הגיעו, ונניח כל מנה עולה 300 ש״ח, הפסדתם 3,000 שקלים.
שירותי סידור הושבה לאירוע מאפשרים לכם מראש לסדר את השולחנות באירוע, כך שכולם ישבו יחד וייהנו, כך תקטינו את הסיכוי שיישארו כסאות פנויים. בנוסף, בכניסה לאולם האורחים יפגשו בכניסה דיילות שיקבלו אותם בחיוך ויתנו להם את מספר השולחן. בדרך זו לא תצטרכו לפתוח שולחנות רזרבה.
דאגתם כבר להסעות לאורחים השתיינים? אחרי שדאגתם לאישורי הגעה לאירוע וגם לסידורי הושבה, עכשיו זה הזמן לדאוג לאורחים השתיינים כדי שיוכלו להגיע לאירוע, לשתות בהנאה ולהיות בראש טוב מבלי לדאוג איך לחזור. הזמנת שירותי הסעות לחבר׳ה הצעירים יכול להיות רעיון מצוין, במיוחד אם רובם מתגוררים באזור מסוים ואולי גם לסייע למי שאין רכב להגיע לאירוע.
כדאי למנות מישהו שיהיה אחראי על הכספים והספקים ביום האירוע וודאי לא תרצו להתעסק עם כספים ותשלומים לכל הספקים, וגם וודאי שלא עם טיפים וכו׳. ההמלצה היא למנות מישהו שיהיה אחראי על כל הכספים, כך שהספקים יוכלו לפנות אליו ולקבל תשובות ואת הכספים שמגיעים להם. עוד טיפ, מומלץ להכין מראש מעטפות עם סכומי כסף ולרשום עליהם שמות של הספקים, כך האדם שמיניתם יוכל פשוט לשלוף את המעטפה ולתת לספק את שלו מבלי להסתבך.
רוצים לשמוע יותר על שירותי אישורי הגעה לאירוע? חברת רזרבה מציעה לכם חבילות משתלמות במיוחד! למידע נוסף לחצו כאן > הכותבת היא אתי דהאן מחברת WEWRITE כתיבת תוכן שיווקי