הפרויקט פארק בבלי מכיל שישה מגדלים שנבנו במרחבים מקסימים שמספקים נוף תל אביבי ומגורים במרחב אורבני לצד היופי של הטבע העירוני שנוצר במיוחד עבור הדיירים. בפרויקט תמצאו דירות שמכילות מאות מטרים של איכות חיים ונוף מטורף של פארק הירקון, נוף של הים ושל העיר תל אביב. במגדלים אפשר למצוא מרחב מגורים איכותי שמספק שקט ושלווה בצמוד לחיים התוססים של תל אביב.
1 צפייה בגלריה
פרוייקט פארק בבלי
פרוייקט פארק בבלי
פרוייקט פארק בבלי
(צילום: FREEPIK)
הדיירים האיכותיים שמגיעים מכל הארץ וגם קצוות העולם - נהנים גם ממרחב אורבאני מתחת לביתם בו אפשר לטייל, לרוץ, לרכוב על אופניים ולבצע קניות במרכז מסחרי נעים ואיכותי והם ייהנו מדירות שעוצבו ותוכננו על ידי האדריכלית שתכננה את הפרויקט ושאב המון השראה מהעיר מנהטן עיר בה התגוררה משך שנים.
למה הפרויקט הזה נחשב מיוחד?
שילוב של חיים איכותיים בישראל בתוספת מבט אל הטבע ומגורים במרחב נעים שאפשר לחיות בו עם דירות מרהיבות ומיוחדות ושאר אלמנטים לאיכות חיים - יוצרים מקום מגורים מרהיב ומסקרן שידוע כ: פרויקט פארק בבלי.
מגורים באחת השכונות הנעימות של תל-אביב שעוצבו בחפצי אומנות ייחודיים שנאספו מכל העולם יוצר פרויקט נדלן מרהיב שאפשר להתרשם ממנו במבט לדירות לדוגמא של פרוייקט בבלי.
בשל האלמנטים היפים המשולבים בדירות שהוצבו לאילה ואילה על ידי האדריכלית והבנייה מהשורה הראשונה רבים רוצים לגור בפרויקט בבלי הוא מדובר באוכלוסייה מגוונת ואיכותית החל מתושבי חוץ שיש להם תקציב לדירה ענקית בלב תל אביב עד לאזרחים מן השורה ואילי הון או אנשי עסקים מצליחים וגם אזרחים ותיקים שפשוט רוצים לשדרג את איכות מגוריהם בתל אביב.
אז זה הזמן להתרשם מהפרויקט ולהנות מכל מה שהמקום המרהיב הזה מציע עבור מי שירכוש דירה במגדלים היפים ביותר בתל אביב.