ישראל היא ארץ חמה, ועל כך אין ויכוח. למרות זאת, בשנים האחרונות נדמה שגם בחורף מזג האוויר הפך להרבה יותר קיצוני, ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו רועדים מקור גם בחודש אפריל. בדיוק בגלל זה, כבר כמעט אין חללים סגורים שאין בהם מזגנים, ואנחנו מדברים גם על מקומות העבודה וגם על הבתים. מכיוון שבימים שבהם מזג האוויר קיצוני לכאן או לכאו– אנחנו חייבים להפעיל מזגן. אבל– מה קורה אם המזגן לא נדלק בכלל או לא מקרר או מחמם מספקי? במקרה כזה חשוב מאוד להזמין טכנאי מזגנים מקצועי. ולמה הכוונה בטכנאי מקצועי? כזה שידע לזהות את התקלות ולטייב למקסימום את עבודת המזגן, על מנת שנוכל לעבוד ולחיות בלי להזיע בקיץ הקרוב.
אבל– איך יודעים מיהו טכנאי מזגנים מקצועי? על מנת לקבל תשובה מוסמכת לשאלה הזאת, ביקשנו מאבי, הבעלים של חברת אולימפוס שמתחה בתיקון ובהתקנה של כל סוגי המזגנים מה הכי חשוב שתדעו לפי שאתם מזמינים טכנאי מזגנים לתיקון או אפילו לביצוע תחזוקה שוטפת למזגן שלכם.
1 צפייה בגלריה
אולימפוס
אולימפוס
אולימפוס
(צילום: ריץ' מדיה )
אבי, מה חשוב לדעת לפני שבוחרים טכנאי מזגנים? "כמו שבוודאי ידוע לכם, בגלל העובדה שאנחנו חיים במדינה עם אקלים ים תיכוני חם, יש בישראל הרבה מאוד טכנאי מזגנים. הטיפים הבאים יסייעו לכם להיות כמה שיותר בטוחים שאם תבחרו טכנאי על פיהם– תקבלו מזגן שעובד בדיוק כמו שחלמתם בסיום העבודה.
  • תעודת הסמכה– נכון, יש הרבה אנשי מקצוע בתחום המיזוג בישראל, אבל לא לכולם יש תעודת טכנאי מזגנים מוסמך. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מפקידים את המזגן שלכם בידיים טובות, חשוב מאוד שתפנו אל איש מקצוע שיש לו את כל התעודות הנכונות.
  • התמחות בסוג המזגן שברשותכם– יש היום הרבה מאוד סוגים של מזגנים: מערכות מיזוג אוויר מיני מרכזיות, מזגן עילי, מזגן רצפתי, מזגן מרכזי ומזגן תעשייתי. בנוסף, יש הרבה מאוד טכנולוגיות שעליהן מבוססת עבודת המזגן, ביניהן אינוורטר, VRF ועוד. חשוב מאוד שלטכנאי שאתם בוחרים יהיה ידע מורחב בנוגע לסוג המזגן שברשותכם לרבות הטכנולוגיה שבה הוא פועל, על מנת שידע בדיוק לזהות את התקלה ולתת את הפתרון האופטימלי עבורה.
  • התמחות בסוג התקלה– יש הרבה מאוד תקלות נפוצות במזגנים, ביניהן: מזגן לא מקרר, מזגן שכשהוא עובד נוזלים ממנו מים, מזגן מקצר, מזגן שפולט ריחות לא נעימים, מזגן שמפסיק לעבוד כשקר או כשחם מדיי, מזגן שמקצר ברגע שמפעילים אותו, מזגן שכבה ונדלק לבד ועוד. מכיוון שלכל תקלה יכולות להיות סיבות רבות, חשוב שהטכנאי שתזמינו יהיה כזה שכבר טיפל בעבר בתקלות דומות לתקלה של המזגן שלכם. אם אכן תבחרו כך סביר להניח שתקצרו מאוד את זמן הטיפול בתקלה, ותוכלו ליהנות ממזגן שעובד כמו שצריך כמה שיותר מהר.
  • הגעה מהירה– כמובן שחשוב מאוד לאתר את טכנאי המזגנים שיוכל לטפל במזגן שלכם כמה שיותר מהר, על מנת שלא תישארו עם מזגן שלא פועל, או שלא פועל כמו שצריך. כמובן שעל מנת שזה יקרה, חשוב שתזמינו טכנאי שמספק שירות במקום בו אתם מתגוררים / עובדים. כך למשל, אם אתם תושבי כפר סבא, כדאי שתזמינו טכנאי מזגנים מכפר סבא או שנותן שירות בעיר ביום בו אתם צריכים אותו, כי אם תזמינו טכנאי מתל אביב, טוב ככל שיהיה- כנראה שתצטרכו להמתין הרבה יותר.
  • אחריות– חשוב מאוד שהטכנאי שאתם בוחרים יספק לכם בסיום העבודה תעודת אחריות. תעודה שכזאת מגדילה את הסיכוי לכך שאם התקלה המסוימת שבה הוא טיפל תחזור שוב– יהיה לכם לא רק אל מי לפנות, אלא גם ממי לקבל שירות".
ואם אבי אומר, אבי כנראה יודע. חברת אולימפוס מספקת שירותי תיקון והתקנה של כל סוגי המזגנים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, תוך דגש על הגעה מהירה, שימוש בחלפים מקוריים או חליפיים באיכות מעולה, ביצוע עבודה מקצועית ויסודית וכמובן– אחריות מלאה.
לצפייה והזמנת שירות של אולימפוס טכנאי מזגנים בכפר סבא גילשו לאתר או התקשרו 050-6454177
והעיקר– שיהיה לכולנו נעים– ולא משנה באיזו עונה!
פורסם לראשונה: 10:48, 10.04.22