אנשים רבים אוהבים להיראות טוב. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על המראה הוא השיער הצומח על ראשינו. שחור, ג'ינג'י, בלונדי, שטני, ארוך, קצר, חלק או גלי - השיער מגיע בסוגים שונים. כאשר אנו מעוניינים לרענן את המראה שלנו, אנו הולכים למעצב שיער ומבקשים ממנו לעשות תסרוקת. הספר הוא האיש שיעזור לנו להיראות במיטבנו.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

להיות חלק משינוי גדול: בואו ללמוד ספרות

חיילים משוחררים? או אולי אנשים בשנות ה-30 או ה-40 לחייהם שמעוניינים לבצע הסבה מקצועית? אם אתם מחפשים מקצוע מאתגר, רווחי ומספק, כדאי לשקול את תחום הספרות מסיבות רבות:
• יש עבודה – לא משנה מהו המצב הכלכלי בארץ, לכמה בחירות המדינה תוציא אותנו ומה קורה בעניין האבטלה, עבודה בספרות תהיה לכם תמיד. אחרי הכול, כל אחד מאתנו רוצה להיראות טוב, וכדי לעשות זאת, חשוב לפקוד את המספרה.
• משכורות גבוהות – מקצוע הספרות מבוקש מאוד וכולל שימוש בחומרים יקרים. בהתאם לכך, גם המשכורות שלו גבוהות. מטבע הדברים, בתור ספרים מתחילים אתם צריכים להשתפשף קצת. אך לאחר מכן, כאשר תצברו לקוחות משלכם, תוכלו לפתוח מספרה על שמכם ולהרוויח טוב.
• המון סיפוק – אין הרגשה טובה יותר מזו שמרגישים הספרים כאשר הלקוח יוצא מהסלון שלהם בעיניים זורחות לאחר תספורת מוצלחת במיוחד. לפעמים הספר אפילו נדרש להציל את המצב, כאשר ספר אחר עושה עבודה קצת פחות טובה.
• אתם פוגשים אנשים – המספרה היא לא רק מקום עבודה, אלא מקום מפגש בין לקוחות לאנשי המקצוע. כשיש לכם לקוחות קבועים המגיעים אליכם בכל חודש, אתם מפתחים אתם קשרים חמים.
חוזרים לבית הספר
בית ספר מקצועי ואיכותי לספרות הוא מה שאתם צריכים כדי להפוך לספרים. בבית ספר זה תקבלו את כל הכלים הדרושים לכם כדי ללמוד עיצוב שיעור וספרות: סימולציות, קורס תסרוקות ערב או קורס כימיה הם רק חלק מבין הקורסים הנלמדים בבית ספר לספרות. את השאר תוכלו לגלות בעצמכם.
דיויס ואודי בית ספר לספרות הוא אחד מבתי הספר הבולטים ביותר בארץ בתחומי הספרות ועיצוב השיער. אם אתם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם בעיצוב שיער ולדעת איך לעשות זאת באמת, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל את כל המידע והתרגול הדרושים כדי להפוך לספרי צמרת.

קורס שמיועד לגברים

מי אמר שרק הנשים דואגות לשיער שלהן? מראה השיער חשוב גם לגברים, ולכן נפתח במיוחד קורס ספרות לגברים אצל דיויס ואודי. בקורס נחשפים המשתתפים למגוון רחב של מיומנויות ותחומי לימוד: מבנה הגולגולת, שיטות מיוחדות לעיצוב השיער הגברי, שבילים וחלוקות, סוגי השיער השונים, טכניקות סירוק ייחודיות, סוגי תספורות (קלאסית, מודרנית), עיצוב מיוחד עבור הזקן, סיבות שונות שעלולות לגרום לנזקים בשיער וכדומה. מעבר לכך, משתתפי הקורס יקבלו ערכה ייחודית הכוללת חלוק תספורת, מספריים, מכונת תספורת, תערים, סט תספורת, ראש אימון לצורך גזורות ומנקה