האם קרה לכם פעם שהשתעשעתם ברעיון שהייתה לכם מכונת זמן? ככה הייתם יכולים לבדוק האם ההחלטה שאתם מקבלים היום תהיה טובה לכם בעתיד. יכולתם לדעת איך ייראה בן הזוג שתחיו איתו עד יומכם האחרון ומהו המקצוע הכי טוב עבורכם. אז נכון, עוד אין לנו מכונת זמן אבל כשמדובר בקורס עיצוב גרפי אונליין, אנחנו כאן כדי להראות לכם איך ייראה העתיד שלכם כמעצבים ולספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת. אז לפני שאתם צוללים לקריירה בתחום העיצוב הגרפי, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת:

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(RF123)

אתם צריכים להיות מעולים ביחסי אנוש

למעצבים גרפים, קל מאוד להרגיש רכושניים לגבי הרעיונות והעיצובים שלהם. אך לפני שתיקחו קורס עיצוב גרפי אונליין שיעביר לכם את תקופת הקורונה, חשוב שתדעו שבמקצוע הזה שיתוף פעולה עם אנשים אחרים הוא חלק עצום מהעבודה.
מלבד עמיתים לצוות, מעצבים גרפיים עובדים מול בעלי תפקידים רבים החל מכותבי תוכן, מתכנתים ואנשים אחרים שמבקשים את שירותיהם. לכן, מעצב גרפי צריך שיהיו לו יחסי אנוש מעולים, לדעת איך לדבר עם אנשים ולהבין את הצרכים והרצונות שלהם. זאת כדי שתוכלו להוציא אותם לפועל בצורה הטובה ביותר.

ישנם המון סגנונות עיצוב - זה בסדר לא להתאים לכולם

מעצבים רבים נוהגים לחשוב שהם יכולים לעצב כל דבר לכל אחד. גם אם זה נכון, לא תמיד תקלעו לטעם של כולם וזה ממש בסדר. עיצוב גרפי עוסק הרבה פעמים בטעם אישי. אל תיבהלו אם הטעם האישי שלכם לא קולע לטעמם של אנשים אחרים. ישנם המון סגנונות עיצוביים ולא כולם מתאימים לכל אחד.
ככל שתקדימו להפנים את הרעיון הזה, כך תחסכו מעצמכם תסכולים וכאבי ראש. התמקדו במה שאתם כן טובים בו ותחשבו איך אתם הופכים לטובים יותר. אתם יכולים.

ניתוח נתונים משפיע גם על מעצבים

אנחנו חיים היום בעידן דיגיטלי. הרבה מעבודת העיצוב נעשית ומפורסמת במרחב הזה. כפי שהסברנו בסעיפים הקודמים, מעצבים גרפיים עובדים בשיתוף פעולה עם הרבה מאוד בעלי תפקידים ואחר מהם הוא איש ה-PPC שבוחן את איכות העיצוב מול הקלקות וחשיפות. יכול להיות עיצוב שתחשבו שהוא מעולה אבל בפועל לא יוביל להמרות ולעומת זאת עיצוב שלא תאהבו שיהיה הצלחה גדולה בקרב הגולשים. מעצב גרפי נשען על הנתונים האלה והוא צריך לעשות התאמות לעיצובים שלו בהתאם להנחיות של איש ה-PPC.

החלטתם לעבוד כעצמאיים? דאגו לקבל תמיד פיקדון לפני שאתם מתחילים לעבוד

כשאתם עצמאיים תמיד ישנו סיכון ליפול על לקוחות רעים. זה חלק מהעבודה. לפני שאתם מתחילים את העבודה, הגיעו להסדר עם הלוח והבהירו את הציפיות שלכם. דאגו שהחוזה יהיה ברור ומדויק כולל זמני התשלום ומשך שעות העבודה שאתם מתחייבים על הפרויקט.

כמעצבים גרפיים אתם נמצאים בלמידה מתמדת

גם אחרי שתסיימו קורס עיצוב גרפי אונליין, ההשכלה הראשונית היא רק ההתחלה. אתם לא מפסיקים ללמוד לעולם. תעשיית הדיגיטל בכלל ובפרט תעשיית העיצוב הגרפי משתנה ומתפתחת בכל יום. זה יכול להיות מאתגר לעמוד בקצב של תעשייה שמתפתחת מדיי יום ובו זמנית זה יתרום לשיפור יומיומי ביכולות שלכם.

יש לכם המון אפשרויות קריירה

להיות מעצב גרפי זה לא רחוב חד סטרי להמשך הקריירה שלך. זהו בסיס מיומנויות וחינוך רב-תכליתי המציע הזדמנות בתפקידים רבים ושונים. כל מי שילמד עיצוב גרפי, יגלה אפשרויות קריירה רבות התפתחות בתחום. החל מעיצוב חוויית משתמש באתרים, עיצוב אתרי אינטרנט, פרינט ועוד ועוד אפשרויות.