זה לא סוד שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפשר כאשר אתם מבצעים הובלה מכל סוג שהיא. זה לא משנה אם מדובר על הובלה של דירה או אולי הובלה של משרד, התפשרות לא אמורה להיות אחת מהאפשרויות שנמצאות על הפרק. לכן אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לבחור את המוביל הנכון ואת החברה האידיאלית.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אם יצא לכם לבחון בשלב מסוים את התחום, ככל הנראה כבר הבנתם כי הובלה עם מנוף היא הבחירה המושלמת עבורכם. כך תוכלו לבצע את ההובלה במהירות, ולדאוג כי כל החפצים שלכם יגיעו לדירה או למשרד בשלום. כי מספיק שחפץ או רהיט אחד יינזק, ואתם עלולים למצוא את עצמכם בסיפור אחר לחלוטין.
אך בואו נודה על האמת - הובלה עם מנוף תהיה הרבה יותר יקרה מאשר הובלה עם מובילים. אתם צריכים לקחת את הנושא הזה בחשבון, ואתם כמובן צריכים להכין את עצמכם לקראת ההוצאה הכספית הזאת. כך תגיעו למצב שבו אתם מסוגלים ליהנות מההובלה, ועדיין לא תצטרכו להיות מופתעים מהמחיר שאותו אתם תידרשו לשלם.

חוששים מהעלות של הובלה עם מנוף? כך תכינו את עצמכם בצורה הטובה ביותר:

1. תהיו קשובים להצעות מחיר שונות: בכדי שלא תכניסו את היד עמוק מידיי אל תוך הכיס, אתם מוכרחים להיות קשובים להצעות מחיר שונות. ככל שתקבלו יותר הצעות מחיר, כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם משלמים פחות על ההובלה כולה. אם לא תהיו מקובעים, אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם תשלמו מחיר דומה למחיר של הובלה עם מובילים הכול בסופו של יום תלוי בכם.
2. אל תבצעו הובלה עם מנוף בכל מחיר: חייבים להיות לכם קווים אדומים, אתם לא יכולים לבצע הובלה בכל מחיר – כי זה יהיה פתח מצוין עבור אנשי המקצוע לנסות לעקוץ אתכם. ברגע שאתם תגיעו עם תקציב מקסימאלי שבו אתם יכולים לעמוד, אתם תחייבו את אנשי המקצוע להתגמש על מנת להגיע לקריטריונים שלכם. ברוב המקרים כאשר אתם תעמדו אסרטיביים מאחורי התקציב שהקצבתם לעצמכם, החברות השונות יעשו מאמץ על מנת להדביק את הפער – ואתם תקבלו מחירים שיכולים להיות מעולים עבורכם.
3. תזרקו את כל החפצים שאין לכם בהם שימוש: יש לכם הרבה חפצים ישנים? זה עשוי לעלות את המחיר של ההובלה, כי ככל שיהיו לכם יותר חפצים כך ההובלה תיקח יותר זמן. לכן אם יש לכם חפצים שאתם לא צריכים אותם, אין שום סיבה שהם יעברו אתכם לדירה או למשרד החדשים. זה יהיה זמן מצוין מבחינתכם לעשות סדר בכל הבלגן.
4. תקבעו מחיר להובלה מראש: לא מעט חברות המציעות הובלה עם מנוף יגידו לכם כי המחיר נקבע רק לאחר ביצוע ההובלה, אך אתם צריכים להתעקש על כך שתקבעו מחיר מראש. כאשר אתם קובעים מראש מחיר אתם לא צריכים לחכות להפתעות, מנגד כאשר החברה תקבע את המחיר בסיום ההובלה – אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. אל תכניסו את עצמכם לפינות שאתם יודעים מראש שיהיה לכם קשה לצאת מהן.
5. אל תתביישו להתמקח, אין לכם מה להפסיד: תזכרו כי כמו שאתם צריכים את ההובלה, כך גם החברה רוצה להשיג אתכם בתור לקוחות. לכן אתם תוכלו להתמקח מעט ולראות עד כמה אפשר לשחק עם המחירים בכדי שתוכלו להוריד אותו לתקציב שלכם. אין לכם ממה להתבייש, יש לכם רק מה להרוויח מהנושא הזה.