בעיר שידעה לא מעט קונספירציות לפני בחירות בעבר, אין ספק שזו שנביא להלן יכולה למצוא מקום של כבוד ברשימה הארוכה וה-"מפוארת" הזו.
מי שייסתובב ברחבי כפר סבא בימים האחרונים, לא יכול היה שלא לשים לב לקבוצה קולנית במיוחד של "תומכי רפי סער" כבכיכול, שנשמעו היטב תוך שהם משתמשים בכריזה ברחבי העיר ומפירים את השלווה. כל כך קולנית הייתה התמיכה שממטהו של סער הוציאו אתמול (ב') בבוקר הודעת הבהרה לפיה:
"בימים האחרונים פעילים בעלי עבר פלילי שנשלחו על ידי יריבים פוליטיים מייצרים פרובוקציות מול מטה הבחירות של רפי סער ומול פעילים במטה, ומציגים מצג שווא של תמיכה בסער וזאת על מנת לזרוע פחד, דיסאינפורמציה וחבלה במערכת הבחירות. מידע על אותם גורמים המוכרים למשטרה הועבר לתחנת כפר סבא".
1 צפייה בגלריה
אחד מהשניים. סדבון (מימין) וסער (משמאל) | צילומים: דניאלה קונטיני, ראובן קפוצ'ינסקי
אחד מהשניים. סדבון (מימין) וסער (משמאל) | צילומים: דניאלה קונטיני, ראובן קפוצ'ינסקי
אחד מהשניים. סדבון (מימין) וסער (משמאל) | צילומים: דניאלה קונטיני, ראובן קפוצ'ינסקי
למעשה, הפעילים המדוברים התייחסו אל עצמם כתומכי סער, ואף ביצעו כנסי תמיכה כביכול. אלא שכאמור, בסביבת סער מתנערים מ-"חיבוק הדוב" הזה שמבקש לטענתם לפגוע בו, וטוענים שאין קשר בין המטה שלו לבין "התמיכה" המאוד בולטת הזו.
כמו כן, נשלחו אתמול (ב') מסרונים המתחזים לעיריית כפר סבא מטעם "ליכודניקים" המסיתים נגד תומכי מרצ בעיר. גם מהודעות אלו מתנערים במטה של סער, הנתמך כאמור על ידי מפלגת העבודה אך זוכה גם לתמיכת נציג הליכוד בעיר, אורן כהן.
גם בסביבתו של סדבון לא נשארו אדישים לתופעה, זיהו את הבעייתיות שבתמיכה הקולנית ובמסרונים האגרסיביים בעד סער, ועל כן אף הם הגישו תלונה במשטרה אמש (ב').
ממטה סדבון נמסר: "מטה יוסי סדבון הגיש תלונה למשטרה על התחזות למאגר עובדי העירייה לצורכי תעמולה (מסרונים שיצאו לכאורה ממספרי הטלפון של העירייה), וכן על תעמולה אסורה באמצעות מערכות כריזה (הימצאותם בשכונות בעיר של כלי רכב מצוידים באמצעי הגברה הכורזים להצביע למועמד המתחרה, בניגוד לחוק)".
מעיריית כפר סבא נמסר לגבי המסרונים: "בהמשך לפניות תושבים על קבלת הודעות SMS הממליצות על בחירה במועמד זה או אחר, עיריית כפר סבא מדגישה ומבהירה כי מדובר בהתחזות. אנו רואים זאת בחומרה, ותלונה בנושא תוגש בהקדם במשטרת ישראל".
מאורן כהן נמסר לגבי המסרונים שלכאורה הגיעו מהליכוד: "אין שום קשר בין הליכוד להוצאת המסרון מהעירייה. מערכת הבחירות הנוכחית משופעת במניפולציות וזאת אחת נוספת".