יעל שרר, פעילה חברתית ועיתונאית מיינט וידיעות תקשורת בעבר, שחתומה על כתבות רבות שביקרו את התנהלות העירייה בקדנציה האחרונה, מצטרפת למירית שקד-ברק ותרוץ למועצה במסגרת סיעת התפוזית.
בתפקידה במיינט חשפה שרר, בין השאר, על כך שמועצת עיריית כפר סבא הצביעה על תוכנית מתאר פיקטיבית, בעוד שתוכנית אחרת הוצגה לפני הוועדה המחוזית.
1 צפייה בגלריה
יעל שרר במרכז עם מירית שקד ברק (משמאל) | צילום: המטה של מירית שקד ברק
יעל שרר במרכז עם מירית שקד ברק (משמאל) | צילום: המטה של מירית שקד ברק
יעל שרר במרכז עם מירית שקד ברק (משמאל) | צילום: המטה של מירית שקד ברק
שרר, שהתפרסמה בין השאר בזכות הסרט התיעודי האוטוביוגרפי שביימה, "כביסה מלוכלכת", חתומה בין השאר על פרויקט "רחוב משלה" המעודד רשויות לקרוא לרחובות על שם נשים פורצות דרך, והיא אף חברת הוועד המנהל של עמותת "אחת מתוך אחת", הפועלת נגד האלימות המינית.
שרר גם יזמה את השינוי והתקצוב מחדש של כל מערך הקליטה של נפגעות ונפגעי אלימות מינית במשרד הבריאות.
"אני מאמינה גדולה בערכים של ניקיון כפיים ודאגה לתושבים שמגלמת תנועת התפוזים ומירית שקד-ברק", אמרה שרר לאחר הצטרפותה. "ראיתי במהלך השנה האחרונה אמון עצום והתגייסות אדירה של התושבים לתמיכה בתנועה שצמחה מן השטח ומתוך מחויבות להחזיר את כפר סבא לערכים של חינוך, נתינה צמיחה והתחדשות אמיתית לטובת התושב ולא של בעלי אינטרס.
"התושבים אוהבים את העיר ומגיע להם שתתנהל בשיתוף ושקיפות ותשמור על האינטרסים שלהם ושל הילדים שלהם. מירית שקד-ברק היא המנהיגה הנכונה , במקום הנכון. מירית הוכיחה כי היא מסוגלת להוביל מהלכים גדולים בכפר סבא ובכל הארץ ולהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. היא הובילה את המאבק כנגד תוכנית המתאר ההרסנית של העיר והצליחה לעצור אותה, היא נאבקה באומץ ובנחישות בשחיתות בעיר והובילה לחץ ציבורי לעצירת אזורי התעסוקה המזהמים בעיר", הוסיפה שרר.
מירית שקד-ברק מסרה:
"יעל היא מובילה ופעילה חברתית בכל רמח אבריה. השפעת פעילותה ניכרת בעיר בפרט ובארץ בכלל. בין היתר, יעל תרמה להצלחת המאבק כנגד תוכנית המתאר במסגרת פעילותה כעיתונאית. עירנו תרוויח מהמשך פעילותה הציבורית במועצת העיר".