-
פאנל בנושא "דיור והסכמי גג", התקיים אתמול (א'), במסגרת יום עיון שאורגן ע"י מכון "שחרית" תחת הכותרת "100 ימים של טוב משותף". מטרת הכנס: לקדם עתיד טוב יותר לכולנו ברמה המוניציפלית, לקראת הבחירות ברשויות המקומיות
בכנס השתתפו ח"כ רחל עזריה, ח"כ יעקב אשר, ראש מועצת ירוחם , מיכאל ביטון, סיגל מורן ראש מועצת בני שמעון ומודר יונס ראש מועצת ערערה. כמו כן היו פאנלים שעסקו בעידוד נשים להתמודדות ברשויות המקומיות בשיתוף "רצות ומשפיעות". את הפאנל בנושא "דיור והסכמי הגג" שבו נטלה חלק שקד-ברק, הנחתה האדריכלית אורנה אנג'ל ובהשתתפות חיזקי סיבק, המועמד לראשות מועצת דרום השרון. כולם ממיסדי מטה המאבק לבינוי שפוי.
מירית שקד-ברק אמרה בפאנל:"במירוץ החיים נרדמנו בשמירה על הבית, כעת אנו בנקודת זמן קריטית, לפני הבחירות ברשויות המקומיות ואח"כ הארציות. זה הזמן שלנו להשפיע,לעשות את הצעד.
בערים שלכם תקראו לעוד אנשים שיצטרפו אליכם, הצטרפו למטה המאבק לבינוי שפוי, כי כשזה ביחד זה נותן לנו כוח, על מנת להאבק מול האינטרסנטים, מול בעלי ההון. אנחנו התושבים ואנחנו צריכים לחיות עם ההשלכות".
שקד-ברק התייחסה גם לייצוג הנשי ואמרה: "הנשים יביאו עימן רוח חדשה של פוליטיקה אחרת. פוליטיקה נקייה, של שיתוף פעולה והרמוניה. הנשים יתכננו ערים השמות דגש על משפחות בכלל ונשים בפרט: הגנים, בתי הספר, הבתי קפה והמשרדים ימוקמו ליד הבית וכך נבלה פחות זמן בפקקים ויותר זמן עם המשפחה והילדים".