1 צפייה בגלריה
מוטי דלג'ו (צילום: מועצה אזורית דרום השרון)
מוטי דלג'ו (צילום: מועצה אזורית דרום השרון)
מוטי דלג'ו (צילום: מועצה אזורית דרום השרון)
חילופי הדורות באיזור השרון ממשיכים: אחרי שכבר הכריזו ראש עירית רעננה, זאב בילסקי, וראש עיריית הוד השרון, חי אדיב, כי לא יתמודדו בבחירות הקרובות לראשות העיר, ואחריו כךתב האישום שהוגש בעניינו של ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, שנבצר ממנו להתמודד, מודיע השבוע ראש מועצת דרום השרון, מוטי דלג'ו, על פרישתו מהפוליטיקה.
דלג'ו הוא אחד הוותיקים מבין ראשי הערים והמועצות בישראל, הוא תושב נווה ימין, הסמוכה לכפר סבא, והיה מאוד אהוד על תושבי האיזור שבחרו בו שוב ושוב.
השבוע, כאמור, הוא הודיע על פרישה: "בימים אלה אני משלים תקופת כהונה חמישית בראשות המועצה האזורית דרום השרון", הודיע דלג'ו במכתב למליאת המועצה, "כמעט חצי יובל שנים שאני משמש בתפקיד זה כמשרתו של הציבור. זוהי זכות גדולה שבצידה אחריות גדולה.
בשנים בהן אני מכהן בתפקיד ראש המועצה השתנתה המציאות הישראלית מקצה לקצה ועמה גם המציאות ביישובי דרום השרון.
השנים האחרונות עומדות בסימן התגברות בלחצים על גבולות המועצה ועל השטחים החקלאיים הפתוחים וכן לחצים על הכנסות המועצה ומאבקים כנגד הכוונה להקמת תשתיות לאומיות ובניה בהיקף נרחב בתחומי המועצה, אתגרים שעימם התמודדתי. בימים אלה אנו משלימים הכנת תכנית מתאר כוללנית ברוח חזון המועצה שתיתן מענה תכנוני וחברתי לצרכי הישובים ותושביהם בעתיד.
כשליח ציבור ונאמן הציבור לקחתי חלק פעיל ומרכזי בעיצוב היעדים והמטרות המרכזיות בדרכה של המועצה, החל בהשקעות בישובים, בהקמת ישובים קהילתיים חדשים, בהרחבות המושבים והקיבוצים, דרך בניית קריית המועצה ומתחם בית ברל, בתי ספר חדשים, גני ילדים, מעונות יום, מועדוני נוער וותיקים, בתי כנסת ומקוואות, אולמות ומגרשי ספורט.
לאחר שנים של עשייה ולאחר לבטים לא קלים, החלטתי כי הגיע העת לסיים את תפקידי ולהניח לדור חדש לקחת את המושכות לידיו.
אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק בעשייה רבת השנים, חברי המועצה לדורותיהם והנהלותיה, עובדי המועצה, הפעילים בישובים השונים, חברי הוועדים וראשיהם. תודה מקרב הלב על שיתוף הפעולה, התמיכה והסיוע בלעדיהם לא יכולתנו להגיע עד בלום וכמובן לתושבי המועצה על האמון הרב.
נמשיך כולנו לנהל את ענייני המועצה עד למועד הבחירות באותה נחישות ובאחריות כפי שעשינו זאת עד היום.
זה לא רגע קל עבורי כמי שפעל שנים כה ארוכות בשליחות ולמען דרום השרון אך אני עושה זאת בלב שלם ובנפש חפצה מתוך תחושת סיפוק גדולה וידיעה ברורה כי זה הדבר הנכון לעשותו בעת הזו.
אני משאיר למחליפי מועצה איתנה כלכלית עם שדרת ניהול מקצועית ומנוסה על מנת להתמודד בהצלחה עם האתגרים והיעדים העומדים בפנינו. אני אסיים כראש המועצה, אך אשאר ואמשיך להיות תושב מועצה גאה ומחויב לסייע ככל שיידרש".
מי שמועמדת להחליפו ותתמודד לקראת הבחירות באוקטובר השנה היא לא אחרת מאושרת גני גונן, תושבת נווה ימין אף היא, שכיהנה עד לפני כחודש כמנכ"לית עיריית כפר סבא.