1 צפייה בגלריה
אמיר עשבי פרש מהמרוץ לראשות העיר והודיע על תמיכתו ביוסי סדבון
אמיר עשבי פרש מהמרוץ לראשות העיר והודיע על תמיכתו ביוסי סדבון
אמיר עשבי פרש מהמרוץ לראשות העיר והודיע על תמיכתו ביוסי סדבון
בהודעה משותפת הכריזו היום ניצב בדימ' יוסי סדבון והמועמד לראשות עיריית כפר סבא אמיר עשבי על הליכה משותפת לקראת הבחירות לראשות העיר שיתקיימו בעוד כעשרה חודשים באוקטובר 2018.
עשבי (זוכה פרס גלר) מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר ורב והכרות עם המערכות המוניציפליות והחינוכיות, כמזכיר היישובים מתן ורמות השבים, וכמי שייסד את עמותת אוורסט ומכהן כיום כיו"ר הנהגת ההורים בבית ספר גורדון. עשבי ציין כי הדרך להוביל את כפר סבא לעתיד טוב יותר טמונה בהליכה משותפת, שכן ניצב סדבון הוא האיש הנכון להוביל את העיר לצמיחה ולעתיד טוב יותר נוכח המצב אליו נקלעה העיר.
ניצב סדבון, ברך את אמיר על החלטתו, הודה לו על האמון וציין כי ההחלטה של אמיר תוביל לשיתוף פעולה אמיתי בין השניים וליצירת שלם שיהיה גדול מסך חלקיו. "אמיר מביא עימו ציבור רחב של תומכים ואנשים המזוהים עימו, אני מאמין בחיבור הזה ובהליכה משותפת של מחנה גדול" כך ציין סדבון, שהכריז לפני מספר חודשים על מועמדותו לראשות העיר.
סדבון אף אמר כי המחויבות של אמיר ושלו בראש ובראשונה הינה לתושבי כפר סבא, "יש לנו מטרה אחת משותפת והיא להוביל את כפר סבא להיות עיר צומחת, שרותית, יעילה, חדשנית ונקיה. עיר שתנוהל ביושר ובשקיפות, תוך שמירה על נכסיה ועל עברה המפואר של העיר" ציין בתום המפגש המשותף שקיימו השניים.
בימים אלה משלים סדבון את בניית המטה המקצועי שילווה אותו בחודשים הקרובים לאורך מערכת הבחירות