הורים תחת השפעה (ארה"ב, 2019)
פרנק וננסי לא יכולים להיות יותר גאים בבת שלהם. היא עזבה את הבית ונרשמה לקולג'. למזלם היא לא נוכחת ברגע בו מגיעה ההוצאה לפועל ומאיימת לרוקן אותם מנכסיהם. במטרה לממן את לימודי הקולג' של בתם, הם מחליטים לערוך מכירת חצר גדולה של כל הרכוש שלהם. העובדה שבני הזוג הם אלכוהוליסטים חסרי תקנה אינה תורמת להידרדרות הכללית, ואחרי לילה של שתייה לשוכרה הם מתעוררים לגלות עד כמה הצרות שלהם גדולות.
בימוי: פרד וולף. שחקנים: סלמה הייק, אלק בולדוויין, ג'ים גפיגן, ג'ו מנגניילו.
קילרמן (ארה"ב, 2019)
מו דיאמונד גדל בסמטאות רובע היהלומים בניו יורק. כעת משתמש מו בקשריו כדי להלבין מיליוני דולרים. כאשר במסגרת העבודה של מו וחברו סקאנק הם נדרשים לשמור על מיליוני דולרים במזומן, השניים מחליטים לעשות עסקה צדדית שתניב להם כמה מיליונים משלהם. אלא שמסתבר שהעסקה שביצעו היא בעצם מלכודת שטמנו להם שוטרים מושחתים, אשר מתכננים לשדוד ולהרוג את מו וסקאנק בדרך. מו מחליט להפוך את היוצרות ושודד את השוטרים, מה שמצית מרדף של חיים או מוות ברחובות ניו יורק. מו מתעורר ללא זיכרון מהאירוע, בידו כמויות נכבדות של סמים ומיליוני דולרים גנובים. סקאנק מוביל את הדרך להימלטותם והם מזדרזים לארוז ולצאת מהעיר. במקביל קבוצת השוטרים יוצאים למסע הרג על מנת למצוא את השניים ולחסלם סופית.
בימוי: מאליק ביידר. שחקנים: ליאם המסוורת', ג'וליה ואסי, דיאן גררו, אמורי כהן.
איפה את, ברנדט? (ארה"ב, 2019)
ברנדט פוקס היא אישה מסיאטל שיש לה הכל – בעל אוהב ובת מבריקה. היא נאלצת לחדש את תשוקתה ליצירה לאחר שנים בהן משפחתה קדמה לכל. הבנתה החדשה לוקחת אותה להרפתקה אשר מציתה מחדש את תשוקתה לחיים ואף מובילה אותה לגילוי עצמי מחודש.
בימוי: ריצ'רד לינקלייטר. שחקנים: קייט בלאנשט, קריסטן וויג, ג'ודי גריר, לורנס פישבורן, בילי קרודופ.
לחלום בגדול (בריטניה / ארה"ב, 2019)
סיפורו של ג'אבד, נער בריטי ממוצא פקיסטני, הגדל בעיר לוטן, אנגליה, בשנת 1987. בין המהומות הגזעניות והכלכליות של השנים הללו, הוא כותב שירה כדרך לברוח מחוסר הסבלנות שבעירו ומחוסר הגמישות של אביו המסורתי. כאשר בן כיתתו מכיר לו את המוזיקה של "הבוס", ג'אבד מזהה הקבלות בין חייו האופייניים למעמד הפועלים לבין המילים החזקות בשיריו של ברוס ספרינגסטין. יחד עם גילוי הפורקן המשחרר לחלומותיו המודחקים, ג'אבד גם מתחיל למצוא את האומץ לבטא את עצמו בקולו הייחודי.
בימוי: גורינדר צ'דהא. שחקנים: ויוייק קאלרה, היילי אטוול, רוב בריידון, קולוינדר גיר, ניל ויליאמס.
מלתעות האימה (ארה"ב, 2019)
כאשר הוריקן מאסיבי פוגע בעיר הולדתה של היילי בפלורידה, היא מתעלמת מהתרעות הפינוי של האזור עקב הסופה, על מנת לחפש את אביה שאבד. היילי מוצאת את אביה במרתף הבית, פצוע אנושות. השניים במהרה מוצאים עצמם לכודים במרתף, בזמן שהשיטפון בחוץ מתחיל לחדור פנימה. בעוד חלון הזמנים שלהם להינצל מהסופה הולך ונסגר, היילי ואביה מגלים שהמים שחודרים במהירות לביתם הם הבעיה הכי קטנה שלהם.
בימוי: אלכסנדר אג'ה. שחקנים: קאיה סקודלריו, ברי פפר.
מריה קלאס במילותיה (צרפת, 2017)
40 שנה אחרי מותה, זוכה זמרת האופרה הגדולה מכולן לספר את סיפור חייה כפי שלא סופר מעולם במילותיה שלה. קאלאס בקול שלה, מספרת את סיפור חייה, בראיונות שרובם לא נראו מעולם על המסך, המשולבים בקטעים מסרטי 8 מ"מ פרטיים שצולמו ע״י חברים, צילומים שטרם נראו, מכתבים אינטימיים, קטעי סרטים שצולמו מאחורי הקלעים והקלטות של קטעי אופרה שחלקם צולמו ע״י מעריצים. דבריה של קאלאס מציגים את סיפור חייה כפי שניתן לראות מבפנים, ומספקים הצצה אל מאחורי הקלעים של עלייתה וסודות גורלה הטרגי.
במאי: טום וולף.
לולה ואחיה (צרפת, 2019)
לולה, בנואה ופייר הם שלושה אחים, והם שונים מאוד זה מזה. שלושתם רק מנסים לחיות את החיים שלהם – בנואה התחתן בפעם השלישית והוא עומד להיות אב, פייר מאחר לכל מקום ועסוק בעבודה (או בניסיון להסתיר את זה שכבר אין לו אחת כזו), ולולה, שתמיד תפקדה כדמות אם לשני אחיה, בדיוק פוגשת בחור חדש (אז מה אם הוא עדיין בתהליכי גירושים). כשנדמה שמסלולי חייהם של השלושה מרחיקים אותם אחד מהשני, הם יצטרכו ללמוד מה שהם כנראה ידעו כל הזמן – אין דבר חשוב יותר ממשפחה.
בימוי: ז'אן פול רוב. שחקנים: לודיוין סגנייה, חוזה גרסייה, ז'אן פול רוב.