אנאבל 3 (ארה"ב, 2019)
ג'ודי וורן היא בתם בת ה- 10 של חוקרי העל-טבעי אד וורן ולוריין וורן שחיה בשלווה בביתם הבטוח. אולם בלי ידיעתה, במרתף הביתי כלואה ונעולה בתוך ארון זכוכית מכושף, הבובה רדופת השדים "אנאבל" שרק ממתינה לנקום. לילה אחד, כשההורים יוצאים מהבית ומשאירים את ג'ודי לבד עם הבייביסיטר שלה מרי אלן וחברתה דניאלה, אנאבל משתחררת, ויחד עם שאר החפצים הרדופים והמקוללים שהתעוררו לחיים, שמה את ג'ודי והשמרטפית למטרה.
בימוי: גארי דאוברמן. שחקנים: מקינה גרייס, מאדיסון איסמן, מארי אלן, וייט סאריף, פטריק וילסון , ורה פארמיגה.
שוטר על הדרך (ארה"ב, 2019)
כאשר נהג האובר העדין והמנומס ששמו סטו אוסף נוסע שמתגלה בהמשך כשוטר במרדף אחרי רוצח אלים, הוא נקלע לסיטואציה מפחידה בה הוא מנסה נואשות להיאחז בשפיותו, חייו ובדירוג חמשת הכוכבים שלו.
בימוי: מייקל דאוז. בימוי: קומייל נאנג'יאני, דייב בטיסטה.
בידיים טובות (צרפת / בלגיה, 2018)
גורלו ועתידו של תיאו, תינוק בן יום, מופקד בידי המועצה לרווחת הילד לאחר שאמו ויתרה על האפשרות לגדל אותו. עד שימצאו פתרון קבוע, האחריות הזמנית על הטיפול בו עוברת לז'אן ומשפחתו, לאומנה. לא רחוק משם, אליס, שלמרות מכשולים רבים מעולם לא ויתרה על החלום להיות אמא, מקבלת משירותי הרווחה בשורה שתשנה את גורלה ותכין אותה לתפקיד החשוב בחייה.
בימוי: ז'אן הארי. שחקנים: ז'יל ללוש, סנדרין קיברלין, אלודי בושה.
סודות בין אחיות (ארגנטינה, 2018)
האחיות מיה ויוג'יניה בילו את מרבית חייהן בנפרד אחת מהשנייה, כשכל אחת מהן מתגוררת ביבשת אחרת. אך למרות זאת, הקשר בין השתיים הוא נדיר באינטימיות שלו ובעצמתו. כאשר אביהן חוטף שבץ ונכנס לתרדמת, יוג'יניה אורזת את דבריה ועוזבת את פריז חזרה אל בית הוריה באזור הכפרי של ארגנטינה, בו מתגוררות יחד מיה ואימן, אזרמלדה. האיחוד של השלוש מעורר מחדש מתחים נושנים וסוחף את שתי האחיות לחיקם של מאהבים לשעבר. פסאדת האחדות המשפחתית של מיה, יוג'יניה ואזמלרדה מתמוטטת לאיטה והאמיתות הקשות של חייהן נחשפות.
בימוי: פבלו טראפרו. שחקנים: ברניס בז'ו, מרטינה גוסמן, גרסיילה בורחס, אדגר רמירז.
הרפתקה בשחקים (ישראל, 2019)
יותם ונועה, נער ונערה חובבי תעופה בני 13, מוצאים ב"בית קברות למטוסים" גרוטאה של מטוס הקרב הראשון של חיל האוויר. יחד עם מוריס, זקן ערירי שהיה טייס קרב בשנות החמישים, הם מחליטים לשפץ את המטוס ולהטיס אותו במפגן יום העצמאות כנגד כל הסיכויים. חוץ מקשיים טכניים, דרישות הלימודים ותחילתה של אהבת נעורים, הם צריכים להתגבר גם על ההתנגדות של ההורים. לתמונה נכנס גם האח הגדול של נועה, שמשפץ יחד עם אביהם את מטוס הספיטפייר כדי להטיס אותו במפגן האווירי של יום העצמאות – ולא מוכן שהמטוס הוותיק יגנוב להם את ההצגה. האם הם יצליחו לגעת איתו בשמיים?
בימוי: ליאור חפץ. שחקנים: אמיר טסלר, הילה נתנזון, אריה צ'רנר, ריקי בליך, נתי רביץ, דור הררי, אורי בלופרב.
אגלי דולס (ארה"ב, 2019)
בעיר החמודה והשונה 'אגליוויל', מוקסי חסרת הדאגות וחברותיה האגלי דולס יגלו מה זה אומר להיות שונה, יתמודדו עם הרצון להיות אהובות ולבסוף יגלו שלא חייבים להיות מושלמים כדי להיות מדהימים, כי מי שהם באמת זה מה שהכי חשוב.
בימוי: קלי אסבורי. דיבוב: סטפן לגר, שירלי לילו, ערן מור, דקלה הדר.
טבאלוגה (גרמניה, 2018)
טבאלוגה הדרקון הצעיר יוצא למסע כדי לגלות איך לירוק אש, אך הוא נופל בשבי שליט אכזר, המתכנן להקפיא את העולם. חברתו החדשה, נסיכת הקרח, מסייעת לו להימלט והשניים יוצאים להרפתקה, המוכיחה מה ניתן להשיג באמצעות אומץ, חברות ואהבה.
בימוי: סוון אונטרוואלדט ג'וניור. דיבוב: אילנית גרשון, דדי זוהר, דניאל מגון, ניר רון.