אול אין (ישראל, 2018)
ארבעה חברי נפש בתיכון; מורד, יקי, צופי ובנסון, מושפלים בשידור חי ומפסידים במשחק פוקר גורלי ליריב הגדול שלהם בבית הספר, אורן קלירס. כעונש, מוטלים עליהם חרפה וקלון והם נותרו מצולקים. והנה צצה הזדמנות לנקמה עליה פנטזו: להביס את קלירס בטורניר פוקר יוקרתי וסודי שייערך בדרום. עכשיו כל שנותר זה להגיע לשם, רצוי בחתיכה אחת.
בימוי: יהונתן בר אילן. שחקנים: שלומי קוריאט, צחי הלוי, יוני זיכהולץ, עומר עציון, דנה פרידר, יעל בר זוהר, דינה סנדרסון, זהר שטראוס, מיכאל הנגבי, צחי גראד, מאור כהן.
מקוללת (ארה"ב, 2019)
רוח רפאים מזוויעה, תקועה בין גן עדן לגיהינום, לכודה בגורל נורא שהובילה את עצמה אליו. כשהייתה בחיים, היא הטביעה את ילדיה בפרץ קנאה, ולאחר מכן השליכה את עצמה לתוך הנהר הגועש בעקבותיהם כשהיא מתייפחת. לה יורונה אורבת בצללים ונטפלת לילדים, נואשת להחליף אותם בשלה. עובדת סוציאלית אחת, שמתעלמת מאזהרותיה של אם החשודה בסיכון ילדיה, נזרקת עם ילדיה הקטנים למימד על טבעי. התקווה היחידה שלהם לשרוד את זעמה הקטלני של לה יורונה עשוי להיות כומר פיקח יחד עם השיטות המיסטיות בהן הוא משתמש נגד הרוע.
בימוי: מייקל צ'אבס. שחקנים: לינדה קרדליני, שון פטריק תומאס,ריימונד קרוז, פטרישיה ואלסקאז.
גלוריה בל (ארה"ב, 2018)
גלוריה בת ה- 58 גרושה כבר למעלה מעשור, נמצאת בקשר קרוב עם משפחתה. למרות אהבתה הגדולה לילדיה ולנכדה התינוק, חייה לא סובבים רק סביבם: היא עובדת במשרה מלאה, נראית ומרגישה נהדר, ואת לילותיה היא מעבירה בבילויים עם חברות או לבד. כאשר ארנולד, גרוש טרי, מתחיל איתה במסיבה, מתפתח בין השניים רומן מפתיע, מרגש ומלהיב אשר מעורר בגלוריה תחושות שכבר מזמן לא חוותה. אולם, לאט לאט מתגלים אתגרים וקשיים אשר יאלצו את גלוריה להתמודד מחדש עם עברה וגם לקבל החלטות לעתיד.
בימוי: סבסטיאן לליו. שחקנים: ג'וליאן מור, ג'ון טורטורו, מייקל סרה.