רכבת קלה (ישראל, 2018)
אוסף של אפיזודות המתרחשות כולן בתוך הרכבת הקלה בירושלים, המשמשת כמיקרוקוסמוס יחיד במינו, המהווה מראה אנושית למציאות הישראלית בה כולנו חיים. הסיטואציות היומיומיות במהלך נסיעה שגרתית ברכבת, חושפות סיפורים אישיים של אנשים מאד שונים: חילונים, דתיים, שוטרים, חיילים ואנשי ביטחון, תלמיד י ישיבה, סטודנטים, נערות מתבגרות, זוגות תמהוניים, ערבים, אוהדי בית"ר, תיירים וצליינים מוזרים, שביחד יוצרים פסיפס של החברה הישראלית העכשווית.
בימוי: עמוס גיתאי. שחקנים: מתיו אמרליק, פיפו דלבונו, קרן מור, יובל שרף, חנה לסלאו, יעל אבקסיס, רמי הויברגר, רותם אבוהב, משה פרסטר.
תמונה משפחתית (ארה"ב, 2018)
ג'ו בן ה-14 עובר לעיירה קטנה במונטנה של שנות ה-60 עם הוריו ג'נט וג'רי, עקרת בית ומומחה גולף. כשג'רי מאבד את עבודתו, ואיתה חלק גדול מגאוותו, הוא מחליט להצטרף למשלחת שתצא להילחם בשרפות היער שמשתוללות מחוץ לעיירה, ומשאיר את אשתו ובנו לבד. בהיעדרו, ג'ו מקבל על עצמו את תפקיד המבוגר ומ שתדל לשמור על שגרת חיי הבית, בעוד שג'נט מנסה לדאוג למשפחה בדרכים אחרות.
בימוי: פול דאנו. שחקנים: קארי מוליגן, ג'ייק ג'ילנהול, אד אוקסנבולד.
ילד מחוק (ארה"ב, 2018)
ג'ראד יוצא מהארון בגיל 19 בפני אימו ואביו, מטיף בפטיסטי, החיים בעיירה אמריקאית קטנה. הוריו מתקשים לקבל את הבשורה ובהוראת הכומר של העיירה מנסים למצוא פתרון לבנם. כעת עומד ג'ראד בפני אולטימטום שהציב לו אביו: להצטרף לסדנת המרה לנערים הומוסקסואלים אשר נתמכת על ידי הכנסייה הדתית או ל הינטש על ידי משפחתו.
בימוי: ג'ואל אדגרטון. שחקנים: לוקאס הדג'ס, ניקול קידמן, ג'ואל אדגרטון, ראסל קרואו, קסבייה דולאן.
הבית (ארה"ב, 2018)
בניסיון אחרון להצית מחדש את הניצוץ של מערכת היחסים המתפוררת שלהם, בריאן וקאסי שוכרים וילה יפהפייה ורומנטית בכפר באיטליה. הווילה מקסימה, הכל נראה מפנק וגם השכן פרדריקו, שמגיע לברך אותם מוצא חן בעיני קאסי ומעורר את קנאתו של בריאן. אבל לא הכל יפה ורומנטי כפי שנראה להם כשהגיעו - מישה ו מסתכל עליהם וגם מנסה לתמרן אותם אחד כנגד השני ובמהרה הם מוצאים את עצמם משתתפים במשחק מציצני ומסוכן, במהלכו הם מגלים שהאדם אותו אתה אוהב יותר מכל עלול להיות האדם בו לא תוכל לבטוח כלל.
בימוי: ג'ורג' רטליף. שחקנים: אהרון פול, אמילי רטאייקאוסקי, ריקארדו סקמרצ'ו.
אהבה וכשכושים אחרים (אנגליה, 2018)
שרה פרנסיס היא רווקה לונדונית עסוקה. הדבר אחרון שהיא צריכה זה מישהו לדאוג לו. חייה משתנים לחלוטין כשהיא מקבלת בירושה מסבתה את פטריק – פאג מפונק וחינני. פטריק הקטן עושה בלאגן גדול בחייה המסודרים של שרה והיא נחשפת בזכותו לעולמות ואנשים חדשים שהופכים את שגרת יומה לצבעונית ומטורפת.
בימוי: מנדי פלטשר. שחקנים: אמילי אטאק, אד סירקין, ג'מה ג'ונס.