חוזרים לשגרה אחרת: ליין הופעות בלב השווקים ההיסטוריים של מתחמי "חצר השוק", עם מיטב האמנים. בין המופעים הצפויים: הג׳ירפות בהופעת טריו, מאור כהן ופיטר רוט, אסף אמדורסקי, קרולינה, שולי רנד ועוד.
1 צפייה בגלריה
חצר השוק
חצר השוק
חצר השוק
(צילום: פרטי)
הציבור הישראלי צמא להופעות, ובמתחמים הפופולריים של "חצר השוק" נערכים לחזרה לפעילות על פי המגבלות החדשות. לצד הפעילות הקולינרית הענפה שאפיינה עד כה את החצרות, מתווסף ליין הופעות קיץ חדש. משלהי יוני ועד לסוף הקיץ ייסגרו אחת לשבוע כל אחד ממרכזי הבילוי לטובת הופעות תחת כיפת השמיים. ב"חצר השוק" כפר סבא ייערכו ההופעות מדי יום שלישי, ב"חצר השוק" של פרדס חנה הן יתקיימו בימי רביעי. בשתי החצרות ייערכו לסירוגין הופעות גם בימי שישי בצהריים במסגרת אירוע "שישוק בחצר", אשר יישאו אופי קליל וצעיר יותר.
היזם גיא יצחקי, מבעלי מותג "חצר השוק": "משבר הקורונה הציב בפני בעלי עסקי הבילוי וההסעדה בארץ שתי אפשרויות: לחדול מלהתקיים או להמציא עצמם מחדש, ואנחנו בחרנו באפשרות השנייה. בשנים האחרונות הבאנו לתושבי כפר סבא ולפרדס חנה תרבות בילוי עירונית חדשה, עם מגוון של ברים ומסעדות במרכז העיר, במרחק הליכה מפתח הבית. בקיץ הקרוב נביא אליהם לשכונה גם את מיטב המוזיקאים הישראלים להופעות אינטימיות באוויר הפתוח ובמחירים שווים לכל כיס. היה לי חשוב שלא לוותר על ההופעות השנה, דווקא בגלל שזו שנה כל כך קשה למוזיקאים ולאמנים שלנו, שיושבים בבית כל כך הרבה זמן. היום לדעתי זו החובה שלנו כחברה לעזור להם לחזור כמה שיותר מהר לפעילות".
איך הגיבו האמנים לקונספט האקוסטי?
"לקח להם קצת זמן להתחבר לזה. חלקם חשבו שההופעות הגדולות יחזרו מהר יותר, וחלקם חששו כי לא לכולם יש ניסיון בהופעות אקוסטיות או הרכבים שמתאימים. לשמחתי כמעט כל מי שקיווינו שיבוא אכן בא".
איך בחרתם את תמהיל האמנים שישתתפו?
"היה לנו חשוב ליצור מגוון שיבטא את הערכים של חצר השוק. בין האמנים אפשר למצוא מוזיקת מיינסטרים, רוק, גרוב, מוזיקה יהודית, עם מתן דגש לייצוג נשי. בסופו של דבר כשאני מסתכל על הקאדר של האמנים שהבאנו אני גאה מאד, ומתפלל שאכן ההופעות יתקיימו כסדרן".
לצורך שמירה על בריאות הלקוחות וכדי להישמע להנחיות משרד הבריאות, יועברו השולחנות אל שטחי החצרות ויוצבו במרווחים שהוגדרו בתו הסגול, אך תוך שמירה על כמות קהל דומה.
ההופעות הראשונות בסדרת "אקוסטי בחצר":
כפר סבא: 23/6 – הג'ירפות במופע טריו, 30/6 – קרולינה, 7/7 – אסף אמדורסקי.
פרדס חנה: 24/6 – מאור כ הן ופיטר רוט, 1/7 – שולי רנד, 8/7 – לולה מארש.
כרטיסים יימכרו במחיר הנע בין 68 שקלים ל־88, כולל משקה ראשון.