במסגרת המשימה למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים לייעוצים רפואיים טלפוניים עם אלפי רופאי משפחה וילדים בקופה. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה.
1 צפייה בגלריה
ד"ר גסנר בתור מקוון עם מטופליו
ד"ר גסנר בתור מקוון עם מטופליו
ד"ר גסנר בתור מקוון עם מטופליו
(צילום: דוברות מכבי)
אחד מהרופאים שנותנים את המענה בכפר סבא הוא ד"ר גלעד גסנר מומחה ברפואת ילדים ומטפל בהפרעות קשב וריכוז: "אנחנו עוברים ימים מאוד מאתגרים, תקופה שמעולם לא נראתה כמוה ואנחנו מנסים לשמור על שגרה יחסית. יש בימים אלו הרבה מתחים, חרדה ולחץ באוכלוסייה והיכולת להמשיך במעקב אחר מטופלים ולתת יעוץ גם מרחוק, היא יתרון משמעותי בהיבט הרפואי וגם בהיבט הנפשי. אנחנו נמשיך לתת את המענה למטופלים שלנו ולעמוד לצידם, במיוחד בתקופה זו".
גם ברעננה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, פתח תקווה, חדרה וערים נוספות במחוז השרון, הצטרפו עשרות רופאי משפחה וילדים לשירות. סהכ במחוז השרון במכבי ישנם מעל 250 רופאים שנותנים מענה מקוון.
איך זה עובד?
נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד "מכבי ללא הפסקה" בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.