כפר סבא עושה היסטוריה ומצטרפת לשורת ערים מובילות בעולם: השבוע, במסגרת חגיגות בלק פריידי, תגיע לחנות "מ.נ.מ עשה זאת בהצלחה" בעיר ה-BIG RED. משאית התערוכות האירופאית של חברת "מילווקי", ענקית כלי העבודה האמריקאית, כחלק מה-TRUCK TOUR.
המשאית, שנמצאת בעיצומו של סיבוב עולמי, תגיע לכפר סבא היישר מאיסטנבול, תחנתה האחרונה עד כה במסע ותעמוד לרשות תושבי העיר במשך יומיים – חמישי ושישי הקרובים (28-29/11).
2 צפייה בגלריה
צילום: ליאת סימוני
צילום: ליאת סימוני
צילום: ליאת סימוני
אז מה יהיה שם?
משאית הענק תיפתח וחובבי ה"עשה זאת בעצמך" ייהנו מהדגמות מיוחדות על כלים כבדים (ניתן לעבוד עם כל סוגי הכלים!), הדרכות, השקת דגמי 2020, מחירים מיוחדים לימי התצוגה, כיבוד ועוד שלל הפתעות מטריפות.
הכניסה לתערוכת הכלים היא ללא עלות וכולם מוזמנים להגיע וליהנות ממנה וגם ממבצעי בלק פריידי שמציעה החנות באותם ימים, עד 40% הנחה על כל החנות.
אבי מצפון, מנכ"ל "מ.נ.מ – עשה זאת בהצלחה": "אנחנו גאים לארח את פרויקט הענק של חברת "מילווקי" ושמחים שבחרה בנו להיות בין החנויות היחידות בישראל בה תוצג התערוכה. מ.נ.מ חרטה על דגלה את רמת השירות והמחויבות ללקוחות ואנו עושים מאמצים להביא את המוצרים החמים ביותר ולספק לקהל לקוחותינו חווית קנייה יוצאת דופן, כפי שצפויה בסוף השבוע הקרוב".
2 צפייה בגלריה
צילום: ליאת סימוני
צילום: ליאת סימוני
צילום: ליאת סימוני
ענקית כלי העבודה מילווקי נוסדה ב-1924 והפכה למובילה בתחום כלי העבודה בעולם. משאית התערוכות של החברה הפכה לשם דבר בעולם ונמצאת בעיצומו של סיבוב באירופה שכולל, בין השאר, את תורכיה, קפריסין, פולין, אנגליה.
מ.נ.מ עשה זאת בהצלחה, רחוב השיטה 4, כפר סבא
28.11.19, יום חמישי, 09:00-19:00
29.11.19, יום שישי, 07:00-14:00