סוף שבוע של שופינג: הבלאק פריידי מתקרב ואיתו הנחות והטבות ענק ששווה לצאת בשבילן מהבית. מתחם אושילנד בכפר סבא הופך את יום הקניות לוויקנד שלם של חגיגת קניות בימים חמישי-שבת (28-30.11) עם הנחות ענק של עד 70% הנחה על המוצרים השונים ברשתות המובילות. במתחם תוכלו ליהנות מחוויית הבלאק פריידי גם במהלך יום שבת.
1 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock, יח"צ
צילום המחשה: shutterstock, יח"צ
צילום המחשה: shutterstock, יח"צ
בזמן שההורים יהיו עסוקים בשופינג, יוכלו הילדים ליהנות ביום שבת מסימולטור השור הזועם בו יוכלו לנסות את מזלם ולהישאר זמן רב ככל האפשר על השור האלקטרוני. בנוסף יוצבו ברחבי המתחם 5 שולחנות משחק כמו שולחן הוקי אויר, שולחן פינג פונג, שולחן כדורגל, שולחן ביליארד והוקי יהלום. לצד זאת, במהלך ימי הבלאק פריידי יוכלו הילדים ליהנות כרגיל ממתחם הפלייפארק, פארק שעשועים אינטראקטיבי לילדים, אושי פארק – פארק פנטזיות עם משחקי ענק, משחקיית הווידאו Street Games ומאושי אקסטרים – מגלשת האקסטרים הגדולה בישראל.
בין ההנחות שתוכלו למצוא במתחם: עד 70% על מגוון המוצרים ברשת מוצרי הבוטיק לתינוקות 'מיננה', יריד חורף ענק ב'קמדן' עם מגוון פריטים ב-79-99 ₪, כל החנות ללא מע"מ ברשת העיצוב לבית 'אגדה' 'ספייסז' ומבצעים מיוחדים ברשת מוצרי בישול, אפייה ואירוח, בהם 40% הנחה על כל הסירים והמחבתות, 30% הנחה על כל מחלקת הכלים ו-20% על כל מוצרי המזון.