הפנינג לפני החגים: יריד מתנות לחג, הקרנת הסרט דורה, מתחם צילומים מקצועי להורים ולתינוקות והרצאה של אתגר קרת
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
רגע לפני שהשנה העברית החדשה מגיעה מתחם אושילנד עורך הפנינג לפני החגים מיוחד עם יריד מתנות לחג, מבצע קנה-קבל, הקרנה של הסרט "דורה והעיר האבודה", מתחם צילומים מאובזר להורים ולפעוטות והרצאה על מעבר לאוכל מוצק לתינוקות, סדנת בישול בריא והרצאה של אחד מגדולי הסופרים הישראלים – אתגר קרת.
בשבועיים שלפני ראש השנה, בין התאריכים ה-15 בספטמבר עד ה-29 בספטמבר, יתקיים במתחם יריד חג גדול בו יציעו מגוון רשתות מארזים ומוצרים שונים לחג בהנחות של עד (להשלים). החנות "אגדה" תציע יריד חג של מתנות וריהוט לבית, רשת ספייסז תציע מגוון מארזי חג ורשת H&O תמכור מבחר מצעי טקסטיל לחג. גם מתחם הבופה החדש יציע תפריט מגוון מחומרי גלם איכותיים עם מנות בולטות ממטבחי העדות ואפשרות לקניית מאכלים לחג לבית.
כל הקונה בכל חנויות המתחם (כולל מסעדות ופלייפארק) ב-199 שקל, יקבל מתנה בשווי 50 שקל למימוש ברשתות אופנה שמשתתפות במבצע. המבצע בין התאריכים 22.9-1.10.
השבוע ייפתח ב"סינמה קידס" – הקרנת סרט ילדים + פופקורן ב-35 ₪ בלבד. והשבוע – הקרנת הסרט "דורה והעיר האבודה" המביא את הילדה האהובה מסדרת הטלוויזיה למסך הגדול יחד עם הקוף בוטס חברה הטוב, דייגו בן דודה, תושב ג'ונגל מסתורי וכמה בני נוער, שיוצאים להרפתקה במטרה להציל את הוריה.
מחפשים פעילות משותפת לכם ולקטנטנים? ביום רביעי תוכלו ליהנות מהפנינג בייבי מיוחד עם מתחם צילומי בייבי מקצועי ומאובזר שיאפשר לכם לקחת הביתה תמונות מקצועיות שלהם ושל הפעוט ועם הרצאה בנושא כיצד לבצע את המעבר לאוכל מוצק. ילדים גדולים יותר יוכלו ליהנות באותו יום מסדנת בישול בריא בה ילמדו להכין סלט פתיתים וירקות.
2 צפייה בגלריה
צילום: יונתן גור
צילום: יונתן גור
צילום: יונתן גור
השבוע יסתיים עם הרצאה של אתגר קרת, מגדולי הסופרים הישראליים ואמן הסיפור הקצר. במפגש יספר קרת מתי החל לכתוב, כיצד פיתח את סגנונו הייחודי ומאין מגיעים הרעיונות לסיפוריו. בין לבין יקרא הסופר סיפורים נבחרים, ביניהם גם כאלה שעדיין לא ראו אור. הכניסה חופשית.
פעילויות השבוע
יריד חג בין התאריכים- 22/9-29/9
פעילות בייבי בכל יום א' וד'
שעות הפעילות-
10:30-11:15
11:15-11:45
פעילויות קבועות-
יום א
סינמה קידס- הקרנת סרט +פופקורן ב-35 ₪
22.9- דורה בעיר האבודה
פעילות בייבי בכל יום א' וד'
שעות הפעילות-
10:30-11:15
11:15-11:45
הפנינג בייבי- 25/9
10:30-13:30 מתחם תילום - סטודיו נטלי טל
12:00 הרצאה בנושא " מעבר למוצקים בהנחיית יערה ויסבורט חלפון
יום ד
סדנת בישול בריא- 17:00-19:00 25/9 סלט פתיתים וחברים - ארוחת צהרים אחרי הלימודים
יום ה'
הרצאות על בירה בקמפאי
אתגר קרת 26/9