2 צפייה בגלריה
מיינט נותנים יד לעצמאים
מיינט נותנים יד לעצמאים
מיינט נותנים יד לעצמאים
(.)
משבר הקורונה גרם לכך שחברות הבינו שכדי להמשיך לספק מוצר או שירות בתקופה של משבר כזה או אחר הן חייבות מענה אונליין כדי להבטיח נוכחות והמשך עבודה בכל מצב. הרבה לקוחות פונים אלינו היום בבקשה לספק להם פתרונות אונליין במקביל לפתרונות אוףליין כי עכשיו יותר מתמיד הלקוחות מבינים שהעסק יכול לשרוד ואפילו להתפתח בזמן משבר. הדיגיטציה מבטיחה המשך הענקת שירות במשבר הקורונה או בכל משבר אחר שעלול להתרחש בעתיד.
2 צפייה בגלריה
אלכסיי שלימוב
אלכסיי שלימוב
אלכסיי שלימוב
(יח"צ)
תהליך הדיגיטציה צריך להיעשות על-ידי מומחים בתחום, זאת השקעה קטנה שתניב תשואה כבר מהיום הראשון שהלקוחות יוכלו לפעול באופן דיגיטלי. בשלב הראשון צריך להגדיר מטרות וצרכים ובשלב השני כדאי לבחון כיצד עסקים דומים לשלך פועלים באופן דיגיטלי. לפני שמתחילים את הפיתוח, אפשר ללמוד מטעויות ומהצלחות של אחרים ולחסוך הרבה כאב ראש ומשאבים. כמו כן יש לתת דגש לאופי הלקוחות של כל מוצר ושירות ולהתאים את התהליך עד לרמה של התכונות (פיצ'רים) ליכולת ולרצון של הלקוחות שלך להשתמש בהם.
ממשק המשתמש חייב להיות ידידותי למשתמש מבחינת השימוש וגם מבחינת המראה. אנשי המחשבים מתחילים מפיתוח של אבטיפוס ויזואלי ואינטראקטיבי שמאפשר התנסות. שלב זה חשוב לצורך קבלת משוב (פידבק) לפני ש"עולים לאוויר" ולשנות ולתקן בהתאם.
הכותב הוא אלכסיי שלימוב, מנכ"ל Eastern Peak ומומחה לדיגיטציה של עסקים.