מכירים את הבחורים האלה שהם לא ממש יפים, לא ממש מעניינים וגם לא ממש מצחיקים, אבל תמיד מצליחים לכבוש את ליבן של הנשים?
אז מתן הוא בדיוק ההיפך מהם. מדובר בחתיך הורס, באמת משהו מיוחד, והיופי שלו לא בא על חשבון כלום: הוא מצליח בעבודה, בא ממשפחה טובה, בחור רציני, שאפתן, בקיצור: הכל בחבילה אחת.
1 צפייה בגלריה
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
אלא מה? משום מה, לא הולך לו עם בנות המין השני. איכשהו הבחורות שהוא מנסה לרקום איתן יחסים מעדיפות בסוף את אחד מחבריו.
אז למה זה קורה? מה יש לחברים של מתן ואין לו?
את התשובה קשה לדעת, אבל מה שברור הוא, שזה לא סתם קורה פעם אחר פעם.
כנראה שיש גברים שניחנו בתכונה מושכת כלשהי, שלא ניתן לשים עליה את האצבע ולהגדיר אותה במילים. ומתן? כנראה שעם כל היתרונות שיש לו, שללא ספק ברורים לעין, יש בו משהו שדוחה את הצד השני.
זה יכול להיות שלל דברים, ולעיתים לא פשוט להניח את האצבע על הגורם המדויק.
אז אם גם אתם מרגישים כמו מתן, שווה לכם לקרוא ולחפש את התשובה בין הסיבות האפשריות:
אולי אתם תקועים בגלל האקסית?
הגברים שנשים מתרחקות מהם לפעמים תקועים על אקסית מיתולוגית ולא מפסיקים לדבר עליה. במקרה כזה, הפתרון הוא מאוד פשוט, לפחות מבחינה טכנית: מי שעדיין נוצר בלבו רגשות כלפי זו האקסית, שישאל את עצמו אם מתאים לו לחדש איתה את הקשר. אם לא – עדיף לשחרר ממנה אחת ולתמיד. ובטח ובטח לא לדבר עליה עם הדייט החדש.
אולי אתם נחמדים מדי?
נשים רבות (אם כי לא כולן) אוהבות גברים קשים להשגה. אז אם שמתם לב שפעם אחר פעם נשים טענו שאתם נחמדים מדי, ולכן נמנעו מלפתח אתכם קשר רומנטי, יתכן שהגיע הזמן לעדן את רמת הנחמדות ולהצמיח קצת קוצים.
אולי אתם משדרים נואשות?
יש גברים שמסתובבים עם הבעת סוף העולם על הפנים, ומשרים תחושה שהם זקוקים נואשות לאהבה שתציל אותם. במקרים כאלה, עם כל הכבוד לכנות במערכות היחסים, לפחות בהתחלה אל תשדרו שאתם נואשים. זה חלק מכללי המשחק.
אולי אתם נראים חסרי ביטחון?
יש גברים שמשדרים בין השורות חוסר ביטחון עצמי, ויש גם שמקרינים בדיוק את ההיפך: יהירות וזחיחות, כאילו שהם מעל לכולם. כמו שחוסר ביטחון עצמי הוא תכונה ממש לא מושכת בגבר, כך גם ביטחון מופרז.
בשורה התחתונה:
יכולות להיות אלף ואחת סיבות לכך שמתן לא מצליח לעורר עניין ארוך טווח בקרב נשים. החוכמה היא להביט למציאות בעיניים ולעשות בדק בית.
אם אתם רואים שזה דפוס שחוזר על עצמו, ושתמיד הבחורה שאתם מעוניינים בה בסוף נדלקת על החברים שלכם, אז יש כאן בעיה ששווה התבוננות.
כמובן שיש גם סיכוי שמדובר בסתם חוסר מזל, אבל אל תסמכו על כך שהמזל שלכם ישתנה בעתיד.
קחו את עצמכם בידיים. נסו לברר למה זה קורה – ובמיוחד איך אפשר לתקן.
הכותבת היא הראלה ישי, שדכנית למעלה מ-25 שנה ומחברת הספרים "סטטוס: בזוגיות" ו"שניים סוכר"
www.doo-lev.co.il